Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 100.00 TL | 100.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 100.00 TL | 100.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 100.00 TL | 100.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 100.00 TL | 100.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 100.00 TL |
Havale / Eft | 100.00 TL |
Posta Çeki | 100.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
17. İstanbul Bienali’nin bu sergi kataloğu, tarzlarının ve ele aldığı konuların heterojenligˆine rağmen, kompostlama dediğimiz, hala devam eden bir sürecin nakaratları ve ahengine dair bir fikir vermek üzere hazırlandı. Kitap doğrusal bir okumayı gerektirmiyor − daha ziyade, bir serginin değil de bir kompostun “elkitabı” veya kullanıcı kılavuzu gibi görebiliriz. Bu bienal için sipariş edilen makaleler ve daha kısa “pozisyon metinleri”nden oluşan ve küçük bir kısmı var olan yayınların içinden seçilmiş olan bu kitap, bienalin kaygılarına ve referanslarına dair daha derin bir bağlam ve teorik düşünceler sunuyor. Büyük oranda görsel formda temsil edilen projeler; bağlantıları, kesişim noktalarını, ortak bağlamları, çoktan yapılmış sohbetler kadar halen devam etmekte olanları da eklemleyen bir bakış açısıyla bir araya geliyor. Bienalin sergi yöneticisi Elif Kamışlı’nın her hafta katılımcılara gönderdigˆi mektuplardan oluşan seçki, iki yılı aşan hazırlık süreci boyunca, pandemi dolayısıyla ziyaret edilemeyen bir kentin genellikle gergin olan ruh halindeki değişimleri, ulusal olmanın c¸ok ötesinde, aynı zamanda kentsel ve son derece kişisel olan bir huzursuzlugˆun tarihini kayda geçiriyor. Kataloğun tasarımı Emre Çıkınoğlu’na ait.