Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 500.00 TL | 500.00 TL |
2 Taksit | 250.00 TL | 500.00 TL |
3 Taksit | 176.67 TL | 530.00 TL |
4 Taksit | 133.75 TL | 535.00 TL |
5 Taksit | 108.00 TL | 540.00 TL |
6 Taksit | 90.83 TL | 545.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 500.00 TL | 500.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 500.00 TL | 500.00 TL |
2 Taksit | 260.00 TL | 520.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 500.00 TL | 500.00 TL |
2 Taksit | 260.00 TL | 520.00 TL |
3 Taksit | 175.00 TL | 525.00 TL |
4 Taksit | 132.50 TL | 530.00 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 500.00 TL |
Havale / Eft | 500.00 TL |
Posta Çeki | 500.00 TL |
Kapıda Ödeme | 510.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +10,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
İslâm dünyasında Emevîler’in yerine Abbâsîler’in yönetimi ele geçirmesiyle idarî, askerî, siyasî ve ilmî sahalarda çok büyük değişiklikler olmuş, Abbâsîler’in iktidara geldikleri miladi 750 yılı, İslâm tarihinin en önemli dönüm noktalarından birini teşkil etmiştir. Miladi 750-1258 yılları arasında hüküm süren Abbâsîler, İslâm tarihinde Osmanlılar’dan sonra en uzun ömürlü hanedandır. İslâm medeniyeti en parlak devrini bu hanedan zamanında yaşamıştır. Abbâsîler uzun müddet siyasî sahada hâkimiyeti ellerinde tutmuşlar ve bir iki fasıla hariç, son günlerine kadar İslâm dünyasının manevî liderliğini de sürdürmüşlerdir. Abbâsî hilâfetinin İslâm tarihinde olduğu kadar dünya tarihinde de büyük bir yeri vardır.
Abbâsî Devleti, yaklaşık çeyrek asır devam eden, Emevîlere düşman olan herkesi kendi saflarına katan ve Arap olmayan Müslümanların, özellikle Perslerin ruhlarında geniş etkiler bırakan kapsamlı bir propagandanın sonunda doğmuştur. Bu daveti anlayabilmek için bu çağrının ortaya çıkışını, kullandığı yöntemleri ve propagandasını yaptığı temel esasları araştırmanın yanında, yayıldığı yerleri ekonomik ve sosyal bakımdan incelemek de gerekir.
Bu çalışmanın, Abbâsîler döneminin siyasi ve ekonomik tarihindeki bazı boşlukları kapatması ümit edilmektedir.