Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 117.00 TL | 117.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 117.00 TL | 117.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 117.00 TL | 117.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 117.00 TL | 117.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 117.00 TL |
Havale / Eft | 117.00 TL |
Posta Çeki | 117.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Bu çalışmada Arthur Schopenhauer’ın varoluşu dayandırdığı metafizik kötülük ve bunun sonucunda insan yaşamına hâkim olan acı kavramları ve düşünürün çıkış noktası olarak ortaya koyduğu ahlaki yaklaşım temel hatlarıyla ele alınacaktır. Tez, günümüz toplumlarının yaşadığı hızlı değişim ve dönüşümle yaşamın manevi yönünde oluşan zedelenme ve bunun sonucunda çıkan sosyal ve toplumsal çöküşlere düşünürün felsefesinin ışık tutabileceği noktaları ortaya koymaktadır.
Tezin ilk kısmında Schopenhauer düşünce sisteminin anahtar kavramları ve temel ilkeleri açıklandıktan sonra düşünürün insan ve evren tasavvuru ortaya konacaktır. İkinci aşamada filozofun var olan inanç ve ahlak sistemlerine karşı eleştirileri ve yorumları incelenecek, düşünürün kendi etik anlayışına zemin hazırlayan benzer unsurlar ve ya karşıtlıklar üzerinde durulacaktır.
Tezin son aşamasında düşünürün yaşamı kuşatan acıdan kurtulmak için işaret ettiği ahlaki yaklaşım ve hakikatin manevi yönünü kavrayış aşamaları ele alınmaktadır. Schopenhauer’ın Kant’dan devraldığı bilinç tasarımlarıyla kurulu evren algısını kendi düşünce sisteminde, kendinde varlığın idrakinin kabulüyle yeniden şekillendirmesi ve görünüm dünyasının kuşatıcılığından sıyrılabilme düşüncesi, günümüz dünyasının maddeyi ön plana çıkaran toplumsal yapısında, manevi temellendirmeler için hangi noktalarda yararlanılabilir olduğu üzerinde durulmuştur.