Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 190.00 TL | 190.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 190.00 TL | 190.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 190.00 TL | 190.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 190.00 TL | 190.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 190.00 TL |
Havale / Eft | 190.00 TL |
Posta Çeki | 190.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Agios Yunancada ‘aziz’ anlamında geliyor. Bu kitap Özdemir İnce’nin, tanıdığı, güçlü bir dostluk geliştirdiği, ustam dediği ve “aziz” diye nitelendirdiği Yannis Ritsos’u, insanlığı, şairliği ve politik duruşuyla ele aldığı yazıları ile Ritsos’a adadığı şiirlerinden oluşuyor.
Direncin ve umudun şairi Yannis Ritsos’u anlatan bu kitap, gerek Ritsos’un gerekse Özdemir İnce’nin şiir üzerine düşüncelerini de içeriyor oluşuyla bir poetika kitabı olarak da okunabilir, okunmalıdır.
“Yannis Ritsos… Gerçek bir insandı, sıradan bir insanla mitolojinin yarı-tanrı kahramanlarını kişiliğinde birleştirmişti; özgür ve bağımsızdı, bir ideolojiye bağlanmasına karşın o ideolojiye karşı özgür ve bağımsızdı, düşünen ve duyan bir insandı; özgürlük ve bağımsızlığı dünyanın bütün ulusları ve tek tek bütün insanları için istiyordu; insanlara dünyayı ve hayatı sevmelerini öneriyor ve yeryüzü mutluluğunu yüceltiyordu; insanı, psikolojik, toplumsal, ekonomik bir varlık olarak en üst düzeyde tutuyordu; cinselliğin bastırılmasına ve hor görülmesine karşı çıkıyordu, insanı etiyle ve kemiğiyle seviyordu.”