Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150.00 TL | 150.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150.00 TL | 150.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150.00 TL | 150.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150.00 TL | 150.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 150.00 TL |
Havale / Eft | 150.00 TL |
Posta Çeki | 150.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Bu kitap, Günümüz etnomüzikolojisinin, müziği yalnızca derleyip, notalamayı değil; dilini araştırarak kültürleri anlamayı; kültürel değerleri nasıl yansıttığını bulmayı ve müziği kendi kültürel bağlamına yerleştirmeyi hedeflediği göz önüne alınarak hazırlanmıştır. Alevi - Bektaşi inancının müziğe yansıması ve her bölgeden örneklenen Kırklar Semahının müzikal yapı özelliklerinin incelenmesini içeren kitapta, arşiv malzemelerini sınmaktan ziyade, Alevi - Bektaşilerin dinsel inançları doğrultusunda gerçekleştirdiği söz-müzik dans üçlüsünden oluşan Kırklar Semahının inançsal ve yerel müzik karakteristliğinin tespit edilmesi amaçlanmış, çeşitli öğeleri incelenmiş, icrasındaki kendine özgü yerel karakteristliği sorgulanmıştır.
Kırklar Semahında, sözü edilen yerel müzik karekterlerinin oluşmasında en büyük etken, birlik düşüncesini temsil eden söz ezgilerin, farklı bölgelerde yaşayan Alevi - Bektaşi topluluklarında, farklı müzikal bileşenlerle ele alınmasıdır. Bu durum müziğin; dizi, ezgi, ritim ve form yapıları bakımından birbirinden farklı beğenilere inşa edildiğini kanıtlamakta ve Alevi - Bektaşi müziğinin tek, türdeş ve yekpare olmadığını ortaya koymaktadır. Yok bir sürek binbir deyişini ilke edinen Alevi - Bektaşiler, müziklerini de bu ilkeden hareketle, farklıklara izin verecek şekilde düzenlemişlerdir. İncelen Kırklar Semahlarında tespit edilen yerel farklılıklar da bunun en belirgin göstergesidir.