Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 1,300.00 TL | 1,300.00 TL |
2 Taksit | 650.00 TL | 1,300.00 TL |
3 Taksit | 459.33 TL | 1,378.00 TL |
4 Taksit | 347.75 TL | 1,391.00 TL |
5 Taksit | 280.80 TL | 1,404.00 TL |
6 Taksit | 236.17 TL | 1,417.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 1,300.00 TL | 1,300.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 1,300.00 TL | 1,300.00 TL |
2 Taksit | 676.00 TL | 1,352.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 1,300.00 TL | 1,300.00 TL |
2 Taksit | 676.00 TL | 1,352.00 TL |
3 Taksit | 455.00 TL | 1,365.00 TL |
4 Taksit | 344.50 TL | 1,378.00 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 1,300.00 TL |
Havale / Eft | 1,300.00 TL |
Posta Çeki | 1,300.00 TL |
Kapıda Ödeme | 1,310.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +10,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Osmanlı devletinin son dönemlerinde Bağdat müftüsü olan Âlûsî (ö. 1270/1854) dil, edebiyat ve tefsir alanlarında yaptığı çalışmalarla, özellikle hacimli tefsiriyle adından çokça söz ettirmiş bir Osmanlı âlimidir. Osmanlı devletine müftülük yaptığı yıllarda yazdığı tefsirinde, başta Zemahşerînin (v. 538/1143) el-Keşşâfı olmak üzere birçok tefsir ve onların hâşiyelerinden yararlanmıştır. Bunun yanında Âlûsî, Beyzâvî ve hâşiyelerinden de önemli ölçüde istifade etmiştir. Âlûsînin, özellikle Hafâcînin (ö. 1069/1659) Hâşiyetüş-Şihâbını temel aldığını söylemek mümkündür. Sonuç itibariyle Âlûsî tefsiri, geçmiş klasik tefsirlerin mukâyeseli tahlilidir. Dolayısıyla Âlûsî tefsirini okumak bir anlamda geçmişte yazılan tüm tefsirlerin muhtevâsını okumak gibidir. Bu nedenle Âlûsî tefsirini anlamak, geçmişte kaleme alınan tefsir kaynaklarındaki tartışmalardan haberdar olmayı gerektirmektedir. Zira Âlûsî, bazen bu tartışmaları özetleyip kendi fikrini ortaya koymakla yetinirken, bazen sadece işaret etmekle yetinir ve ilgili tartışmayı geçmişteki tefsir literatürüne havale eder. İşte bu nedenle eserin Türkçeye kazandırılması oldukça büyük bir çaba gerektirmiştir. Okuyucunun daha iyi anlayabilmesi için eserin lafzî tercümesinden ziyâde mâna tercümesi öncelenmiştir. Ayrıca konuların anlaşılması için gerektiği yerde köşeli parantezler yoluyla izahlar getirilmiştir. Böylece sadece tercüme yapılmamış, Âlûsî tefsirinin âdeta Türkçe hâşiyesi yapılmış gibidir.