Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 430.00 TL | 430.00 TL |
2 Taksit | 215.00 TL | 430.00 TL |
3 Taksit | 151.93 TL | 455.80 TL |
4 Taksit | 115.03 TL | 460.10 TL |
5 Taksit | 92.88 TL | 464.40 TL |
6 Taksit | 78.12 TL | 468.70 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 430.00 TL | 430.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 430.00 TL | 430.00 TL |
2 Taksit | 223.60 TL | 447.20 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 430.00 TL | 430.00 TL |
2 Taksit | 223.60 TL | 447.20 TL |
3 Taksit | 150.50 TL | 451.50 TL |
4 Taksit | 113.95 TL | 455.80 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 430.00 TL |
Havale / Eft | 430.00 TL |
Posta Çeki | 430.00 TL |
Kapıda Ödeme | 440.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +10,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Dil, düşüncenin eviyse şayet, deyiş yerindeyse, adlar da tuğlalarıdır. İnsan kendi duvar örme ustalığına o kadar güvenemez aslında; ama derme çatma da olsa tuğlaları dizmekten vazgeçemez. Her seferinde tanım lamak, beklentilerimizi ifade etmek, yüceltmek ya da yermek için adlandırırız, hatta yeniden adlandırırız. Yeni doğmuş bir bebeğe adını koyarken, yakın arkadaşımıza lakap takarken, namlı bir sokağın adını değiştirirken, kökensel bir adlandırma itkisinin varisleri olarak davranırız.
Bu kökensel miras, medeniyetler ötesi bir bakış açısıyla Arkaik Yunana kadar geri götürülebilir. Yunan şairi, düşünürü, sokaktaki insanı, dönemin meskun dünyasına yayılan kendi toplumsal yaşamını yansıtan bir evrensel dil oluşturmak adına çocuğunu, sokağını, icat ettiği aleti, yarattığı eseri, kutsal ve dünyevi olanı, kısacası her şeyi adlandırırdı. Öte yandan, Yunanın her yerinde iz bırakan “rekabet” (agon) kültürü bağlamında bu adlandırma yönelimi özel bir tarz kazanmıştır. Yunan şairi galip gelen kişiyi “övmek” için özel bir düzenek olarak adlardan yararlanırdı. Pindaros bu düzeneği şiirsel bir hakikati inşa etmek adına ustalıkla kullanmış; Platon gibi, Pindarosun dizeleriyle büyüyen çocuklar ise bu hakikatin adlarla bağlantısını Kratylos diyaloğunda yeniden masaya yatırmıştır. Bugün hala dizmeye çalıştığımız tuğlaların büyüsüne kapılıyorsak, kulağımızda kalan şairin sesinin etkisi altındayız demektir.