Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 395.00 TL | 395.00 TL |
2 Taksit | 197.50 TL | 395.00 TL |
3 Taksit | 139.57 TL | 418.70 TL |
4 Taksit | 105.66 TL | 422.65 TL |
5 Taksit | 85.32 TL | 426.60 TL |
6 Taksit | 71.76 TL | 430.55 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 395.00 TL | 395.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 395.00 TL | 395.00 TL |
2 Taksit | 205.40 TL | 410.80 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 395.00 TL | 395.00 TL |
2 Taksit | 205.40 TL | 410.80 TL |
3 Taksit | 138.25 TL | 414.75 TL |
4 Taksit | 104.68 TL | 418.70 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 395.00 TL |
Havale / Eft | 395.00 TL |
Posta Çeki | 395.00 TL |
Kapıda Ödeme | 405.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +10,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Barıs¸ sorunlu bir idealdir. I·nsan Hakları Evrensel Bildirgesi’nde yer alan gu¨venlik, adalet, es¸itlik ve o¨zgu¨rlu¨k gibi digˆer fikirlerin yanı sıra su¨rekli arzu edilen evrensel bir ahlaki ideal olarak onun da adının anıldıgˆını duyarız. Bugu¨n insan olmanın, medeni ve iyi olmanın barıs¸a degˆer vermek, barıs¸ı arzulamak demek oldugˆuna dair yaygın bir inanıs¸ vardır, sadece insanlıktan nasibini almamıs¸ canavarlar barıs¸ı sevmez.
Bu kitap, barıs¸ı sorunlu kılan s¸eylerin u¨stu¨nu¨ o¨rtmek yerine onları gu¨n yu¨zu¨ne c¸ıkararak barıs¸ı yeniden ins¸a etme giris¸imidir. En yalın bic¸imiyle, barıs¸ adına konus¸tugˆunu iddia edenlere, go¨ru¨nu¨s¸te evrensel barıs¸ arzusuna ve barıs¸ın baskın so¨ylemine –yani barıs¸ı bir sorun olarak go¨rmeye– daha eles¸tirel bakmaya bir davettir. En iddialı ha^liyle bu kitap, barıs¸ ahlakının bir soyagˆacıdır. Bu soyagˆacı, barıs¸ adına o¨n plana c¸ıkarılan sorunlardan ziyade, barıs¸ sorununa ve onun saptırdıgˆı ve yok saydıgˆı digˆer sorunlara odaklanmaktadır. Mesele sadece savas¸ın bir c¸o¨zu¨m olmaması degˆildir –barıs¸ da bir c¸o¨zu¨m degˆildir; c¸o¨zu¨m olmadıgˆı gibi hem soru hem de sorundur.
O ha^lde “barıs¸ sorunu”, iktidar ve savas¸ın talepleri go¨z o¨nu¨nde bulunduruldugˆunda barıs¸ın nasıl elde edilecegˆi ve korunacagˆı degˆildir; barıs¸ın iktidar ve savas¸ yoluyla ya da onlarla bagˆlarını kopararak elde edilebilecek saf bir ideal olarak nasıl korundugˆudur.