Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 125.00 TL | 125.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 125.00 TL | 125.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 125.00 TL | 125.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 125.00 TL | 125.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 125.00 TL |
Havale / Eft | 125.00 TL |
Posta Çeki | 125.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
1843 yılında yazın hayatına başlayan Søren Kierkegaard, Baştan Çıkarıcının Günlüğü ile kendi cümleleri ile belirtirsek– “belki de edebiyattaki en kibar kurt karakterlerden biri olabilecek” Johannes’e hayat verir. Kendisini bir “estet”, aşkı çok iyi bilen bir “erotist” ve sıra dışı bir baştan çıkarıcı olarak tanımlayan Johannes’in Cordelia’yla olan aşk ilişkisini mektuplar ve tuttuğu günlük üzerinden anlatan Baştan Çıkarıcının Günlüğü felsefi bir deneme olarak da okunabilir. Kierkegaard’a göre kişinin var oluşunu gerçekleştirmesi için üç farklı yaşam biçiminden geçmesi gerekir: estetik, ahlaksal ve dinsel yaşam. Baştan Çıkarıcının Günlüğü estetik yaşam biçiminin bir örneği olarak değerlendirilebilir. Johannes, aşkın, özgürlüğünü kaybetmediği sürece estetik olduğunu öne sürer; Kierkegaard ise haz dolu ve dolaysız yaşayan bu “estet” kişilerin sonunda umutsuzluğa kapılacaklarını vurgular.