Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 260.00 TL | 260.00 TL |
2 Taksit | 130.00 TL | 260.00 TL |
3 Taksit | 91.87 TL | 275.60 TL |
4 Taksit | 69.55 TL | 278.20 TL |
5 Taksit | 56.16 TL | 280.80 TL |
6 Taksit | 47.23 TL | 283.40 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 260.00 TL | 260.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 260.00 TL | 260.00 TL |
2 Taksit | 135.20 TL | 270.40 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 260.00 TL | 260.00 TL |
2 Taksit | 135.20 TL | 270.40 TL |
3 Taksit | 91.00 TL | 273.00 TL |
4 Taksit | 68.90 TL | 275.60 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 260.00 TL |
Havale / Eft | 260.00 TL |
Posta Çeki | 260.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Yüzyıllardır zamanın ötesinde ve alternatif bir kültürel canlılığın temsili olan Beyoğlu, modernleşme tarihi boyunca muktedirler tarafından geleneğin karşısına konumlandırılmıştır.
Sanat ve edebiyat camiasının uğrak mekânlarına odaklanmayı ve buralardaki ilişkiler üzerinden kaybettiklerimizi saptamayı bu bağlamda hedefleyen Burcu Pelvanoğlu, karşılaştırmalı bir Beyoğlu kroniği kaleme alıyor. Modernizm paradigması çerçevesinde Tanzimattan 6-7 Eylüle ve 6-7 Eylülden Günümüze olmak üzere iki ana başlığa ayırdığı Beyoğlunun aldığı üçüncü kültürel virajı da gözden kaçırmadan; sermayenin eldeğişimi çerçevesinde 2010lar itibarıyla bütünüyle çehre değiştiren yeni Türkiye-yeni Beyo ğluna dair gözlemlerine de yer veriyor. Kaçınılmaz olarak bir düşman yaratmaktan beslenen fakat nihayetinde başka bir forma bürünen eklektik milliyetçi düşüncenin gelişiminden, yerellik-evrensellik tartışmalarından, sermaye ve kâr odaklarının rantabilite hesaplarından nasibini alan kültür-sanat merkezi Beyoğlunun aldığı her göç dalgasıyla yeniden şekillenen demografik yapısının kırılganlığını, modernlik karşıtı kurucu nostaljinin tuzaklarına düşmeksizin vurguluyor.
Taksim Bahçesinden Gardenbara, Narmanlı Handan Lebona, Cumhuriyet Meyhanesinden Mısır Apartmanına, Maya Sanat Galerisinden AKMye ve nihayet Sefahathaneden Kemancıya, sayısız mekânın, anının ve tanıklığın ışığında bir kentsel hafıza temrini...