Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200.00 TL | 200.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200.00 TL | 200.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200.00 TL | 200.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200.00 TL | 200.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 200.00 TL |
Havale / Eft | 200.00 TL |
Posta Çeki | 200.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Öyküleyici bir anlatım tekniğiyle kaleme alınan bu eserde, bir antropoloğun bakış açısıyla Malezya’nın başkenti Kuala Lumpur’u -tıpkı kendilerine has çekim kuvvetleri bulunan Tokyo, New York ve Londra şehirleri gibi- “Müslüman dünyanın finans merkezi” olarak konumlandırma girişimleri ele alınmaktadır.
Daromir Rudnyckyj, kitapta konvansiyonel finansa alternatif olma gayesi ile ortaya çıkan ve risk paylaşımı esası çerçevesinde borç yerine öz sermayeye dayalı finansman modellerini tavsiye eden İslami finans alanındaki tartışmaları; uzunca bir zaman dilimine yayılan etnografik saha araştırmaları, katıldığı konferanslar ve bu alanda çalışan çeşitli meslek gruplarıyla yapmış olduğu görüşmeler ışığında sunmuştur. Dolayısıyla bu çalışma, özellikle 2008 küresel finans krizinin ardından İslami finansın özgünlüğü ve sunduğu alternatif yaklaşım konusunda uzman görüşlerini belgelemektedir.
Yazar ayrıca, İslami finansın konvansiyonel finansa bir alternatif oluşturup oluşturmadığı tartışmasından bağımsız olarak Kuala Lumpur’un İslami finansın uluslararası ölçekte bir merkez hâline getirilmesi için sarf edilen çabaları da mercek altına almaktadır. Bu girişimler sonucunda İslami finansın kurumsal altyapısının iyileştirilmesi için ihdas edilen kurumsal yapıların son tahlilde yeni bir “jeo-ekonomi” oluşturduğunu gözler önüne sermektedir.