Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 520.00 TL | 520.00 TL |
2 Taksit | 260.00 TL | 520.00 TL |
3 Taksit | 183.73 TL | 551.20 TL |
4 Taksit | 139.10 TL | 556.40 TL |
5 Taksit | 112.32 TL | 561.60 TL |
6 Taksit | 94.47 TL | 566.80 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 520.00 TL | 520.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 520.00 TL | 520.00 TL |
2 Taksit | 270.40 TL | 540.80 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 520.00 TL | 520.00 TL |
2 Taksit | 270.40 TL | 540.80 TL |
3 Taksit | 182.00 TL | 546.00 TL |
4 Taksit | 137.80 TL | 551.20 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 520.00 TL |
Havale / Eft | 520.00 TL |
Posta Çeki | 520.00 TL |
Kapıda Ödeme | 530.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +10,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Aziz muhibbim oktay, yakası açılmamış bir nazımdan ve hiç işitilmemiş dilden şiirleri aldım. (...) Bu şiirler çok yeni bir nağme oldukları için şimdi turfanda zevkine sahip olanlarca seviliyor. Zaten görüldüğü gibi sevenlerin sayısı gündün güne artar,hiç şiirden anlamayanlar ise hiçbir zaman anlamaz, o nevi karilere ise zaten ihtiyaç yoktur. (Yahya Kemal Beyatlı, Oktay Rıfata mektubundan) Oktay Rıfatta şiirsel konjonktür büyük inip çıkmalar gösteriyor. Her değişiş bir öncekinin bazı yönlerden tam tersiymiş izlenimini uyandırıyor okurda. Yalnız bunların kimlik değiştirmeyle ilgisi yok.(...) başta yadırgansa da, birbirinin tersi olarak belirmiş dönemler ve bu dönemlerin ürünleri birbirine bağlanıyor;eklem yerleri o ters çıkış noktaları olmak üzere. (Cemal Süreya) Oktay Rıffatın imgeleri, başka bir şeyin, inanılmayı bekleyen daha yüksek bir varlık alanının simgesi değildir; sadece kendilerinin, ana bir yokluk olarak kendilerinin, simgesidirler, kendi yokluklarının eğretilmesidiler. Ve kendi yarattıkları yanılsamayı kırarken, bu yanılsamanın çevrenide oluşan tutucu denklemi de askıya alırlar.