Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 60.00 TL | 60.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 60.00 TL | 60.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 60.00 TL | 60.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 60.00 TL | 60.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 60.00 TL |
Havale / Eft | 60.00 TL |
Posta Çeki | 60.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
İman: Ancak Vacibül-Vücudu bilmekle (kalbde) hasıl olur ve ilâhi sıfatları ispat (ve ikrar) ile de kemal (derecesin)e ulaşır. Akıllı her ferd üzerine bu bilgiyi, icmali ve tafsili imanı elde etmeye gayret göstermek, tevhid inananda taklitten kurtulup tahkike ulaşmak için beşeri takatimizin yettiği kadar çalışmak vacibdir. Iman, dini inançların reisi ve başıdır.
İlmin aslını ve kesin bilgileri incelemeyi tekeffül eden ilim; tevhid ve (Allaha mahsus) sıfatların ilmidir, Bu mevzuda yazılan (kitab)ların en güzeli ve telif edilenlerin en özlüsü; imamımız, İmam-ı Azam’ın el-Fikhul-Ekber’idir. Sonra Akaid-i Tahávi Akaid-i Ömer Nesefi, Akaid-i Senusi, Akaid-i Süyüti’dir. Gani olan Allah’ın rahmeti, onların üzerine olsun.
Bu eserler, tanzimdeki güzellik, tertipteki iyilik, fazlalıkları atmak ve ant- makta son merhaleye ulaşmıştır. Dinin yüz akı olan esasların, inanç kaidelerinin faydalı incilerini içine almış ve güneşin yüzüne yazılmaya, etrafını süslemeye layık olacak bir değerde bulunmakla beraber, geniş delillerden uzak bulunduğu için, taklitten kurtulmaya yetmemektedir.
Bu sebeple, münazaraya kalkışanların sorularını ve muhaliflerin delillerini bir tarafa bırakıp, sadece bu âlimlerin usulünden hareket eden ve fakat akli delilleri ve nakli esasları içine alan; muhtasar, sağlam bir metin hazırlamayı içimden geçirdim. Bu iş için Allah Tealaya istiharede bulundum ve netice itibariyle bu risaleyi, Hz. Cebrailin Peygamberlerin efendisine imandan sorduğunda onun verdiği cevaptaki tertip üzerine hazırladım.