Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 224.00 TL | 224.00 TL |
2 Taksit | 112.00 TL | 224.00 TL |
3 Taksit | 79.15 TL | 237.44 TL |
4 Taksit | 59.92 TL | 239.68 TL |
5 Taksit | 48.38 TL | 241.92 TL |
6 Taksit | 40.69 TL | 244.16 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 224.00 TL | 224.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 224.00 TL | 224.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 224.00 TL | 224.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 224.00 TL |
Havale / Eft | 224.00 TL |
Posta Çeki | 224.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Bu kitap 2019-1-TR01-KA201-077041 numarasıyla T.C. Dışişleri Bakanlığı Avrupa Birliği Başkanlığı tarafından Erasmus Plus projesi olarak desteklenen “Artificial Intelligence Education for Children” isimli proje kapsamında hazırlanmıştır.
Proje materyallerinden biri olan kitabımız Yapay Zekâ çağı olarak isimlendirilen çağımızda çocukların da bu önemli kavramları planlı aktiviteler, uygulamalar yardımıyla öğrenmesini hedeflemektedir.
Kitabımızın birincil hedefi çocuklara Yapay Zekâ eğitimi verecek öğreticilerin bu kavramları öğrenebilecekleri bir toplu materyal olarak kullanılması ve bu altyapıyla çocuklara Yapay Zekâ kavramlarını Scratch dili ve internet ortamındaki diğer geliştirme ortamları yardımıyla öğretmesidir. Bu amaçla kitap boyunca oyun ve benzeri aktiviteler dışında Yapay Zekâ kavramlarına ait dip notlar ve açıklamalara yer verilmiştir.
Yapay Zekâ kavramlarının anlatılması için özel tasarlanmış robotlar ve oyun setleri kullanılsa da maliyeti düşürmek adına hem öğretmen hem de öğrencilerin aşina olduğu Scratch ortamı ve internet ortamında ücretsiz olarak erişilebilen geliştirme ortamları seçilmiştir. Bu şekilde internet bağlantısı ve Scratch bilgisi olan herkesin Yapay Zekâ kavramlarına aşinalık kazanacağı umut edilmiştir.