Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 160.00 TL | 160.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 160.00 TL | 160.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 160.00 TL | 160.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 160.00 TL | 160.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 160.00 TL |
Havale / Eft | 160.00 TL |
Posta Çeki | 160.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Çöpten Gemi, Sinekten Kaptan, Tâhirül-Mevlevînin Mevlânâ ve eseri Mesnevîye dair bazı yazılarını bir araya getirmektedir. Kitabın adı Mesnevîde geçen bir hikâye ve bunun üzerine Tâhirül-Mevlevînin kaleme aldığı yazının başlığından mülhem.
İlk yazı Konya Halkevi Kültür Dergisi, Mevlana Özel Sayısında 1943te yayımlanan bir mektup. Konya Halkevi Kültür Dergisinin Hazret-i Mevlânâ’nın hayatıyla felsefesinin tahlili teklifine Tâhirül-Mevlevînin bir yazıyla cevap vermesidir. Dolayısıyla yazı Mevlânânın hayatı ve düşüncelerine dair müellifin değerlendirmeleridir.
İkinci yazı kitaba adına veren Çöpten Gemi, Sinekten Kaptan. Bu yazı İslâm Yolu dergisinin 4 Kasım 1948 tarihli nüshasından alınmıştır.
Mesnevî’den Öz ana başlığı altında müellifin, İlim • Hikmet • Tevbe • Zikir • Tefekkür • Muhabbet • Aşk • Bekârlık-Evlilik • Namaz • Zekât konularında Mesnevîden seçtiği pasajlardan meydana gelmekte. Bu bölüm İslâmın Nûru dergisinde 1951-1953 tarihleri arasında yayımlanmıştır.
Hazret-i Mevlânâ’nın Münâcatı başlığını taşıyan son kısım ise yine İslâmın Nûru dergisinde 1951 yılında yayımlanan yazıların derlenmesinden meydana gelmektedir.