Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200.00 TL | 200.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200.00 TL | 200.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200.00 TL | 200.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200.00 TL | 200.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 200.00 TL |
Havale / Eft | 200.00 TL |
Posta Çeki | 200.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Allahin âyetlerini daha dogru anlama çabasinin sonucu olarak yapilan “Sahte Dindarlik Elestirisi: Cuma Sûresi Tefsiri” isimli bu çalisma da, Allahin kelimelerinin olusturdugu denizlerden elde edilen küçük bir damlacik mesabesindedir. Cuma sûresinin çalisma konusu olarak tercih edilmesinin en önemli sebebi, sûrenin sadece Cuma Namazi ile iliskilendirilmesi, sûrenin agirlikli konusunu olusturan Yahudilerin Kitab ve Peygamber tasavvurlari ile dünya-ahiret, ticaret-ibadet dengesini koruyamama yanlisligina yönelik elestirilerin genellikle arka planda degerlendirilmis olmasidir. Sûrede Cuma Namazi ile ilgili son üç âyetin, öncesindeki ilk sekiz âyet üzerine bina edilerek anlasilmasi gerekirken, birbirinden farkli ve müstakil konular olarak telakki edilmesi, bu çalismanin yapilmasina neden olmustur. Oysa sûre bütünlügü, sûredeki âyetlerin birbirinden kopuk ve ilgisiz olmamasini gerektirir. Nitekim sûrenin ilk bölümünde, kendi kitaplarina inandiklari halde geregini yerine getirmeyen ve Allahin yakinlari olduklarini iddia ettikleri halde Allaha kavusmaktan kaçinan Yahudilerden söz edilmektedir. Buna karsilik son üç âyette iman ettikleri halde arzu ve isteklerini cezbeden dünyevî bir faaliyetle karsi karsiya kaldiklarinda imanlarinin geregini yerine getirme konusunda zaaf gösteren müminlerden söz edilmektedir. Buna göre her iki kesimin de ortak özelligi, iddia ettikleri ile ortaya koyduklarinin birbiriyle örtüsmemesidir.Iste bu açidan Cuma sûresi, din konusunda söylem ile eylem tutarsizliginin Allah katinda geçerli olmadigini bildiren bir sûredir.