Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 3,000.00 TL | 3,000.00 TL |
2 Taksit | 1,500.00 TL | 3,000.00 TL |
3 Taksit | 1,060.00 TL | 3,180.00 TL |
4 Taksit | 802.50 TL | 3,210.00 TL |
5 Taksit | 648.00 TL | 3,240.00 TL |
6 Taksit | 545.00 TL | 3,270.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 3,000.00 TL | 3,000.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 3,000.00 TL | 3,000.00 TL |
2 Taksit | 1,560.00 TL | 3,120.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 3,000.00 TL | 3,000.00 TL |
2 Taksit | 1,560.00 TL | 3,120.00 TL |
3 Taksit | 1,050.00 TL | 3,150.00 TL |
4 Taksit | 795.00 TL | 3,180.00 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 3,000.00 TL |
Havale / Eft | 3,000.00 TL |
Posta Çeki | 3,000.00 TL |
Kapıda Ödeme | 3,010.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +10,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
- Bazen bütün görüşler arasından iki kuvvetli görüşü tercih ederim veya görüşlerden zayıflığı ortaya çıkan görüşün zayıf olduğunu söylerim ki bu cüz’i bir tercihtir ve meseleyi anlamamızı kolaylaştırır.
- Görüşlerden birinin kefesi parlaklığı ile diğerlerine ağır basarsa -yukarıda geçtiği gibi- inandırıcı delilleriyle birlikte güçlü olan görüşü, o görüşün sahibini de anarak zikrederim. Sonra kısaca ihtilafa işaret ederim. Bazen de faydalı olmayacaksa nakledilmesi ve anlatılması gerekli olmayan, geçersiz ve değersiz bir görüşü hiç zikretmem.
- Tercihlerimde selefin görüşlerinin tamamının dışına çıkmamaya çalıştım. Yeni ve daha önce hiç bilinmeyen bir görüşü ileri sürmedim. Selefin önüne geçmedim. Çünkü selefin bu görüşler üzere toplanması, gerçeğin bu görüşler içinde yer aldığı ve hepsinin birden dışına çıkmadığı konusunda selefin bir icmaı olarak kabul edilir.