Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 235.00 TL | 235.00 TL |
2 Taksit | 117.50 TL | 235.00 TL |
3 Taksit | 83.03 TL | 249.10 TL |
4 Taksit | 62.86 TL | 251.45 TL |
5 Taksit | 50.76 TL | 253.80 TL |
6 Taksit | 42.69 TL | 256.15 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 235.00 TL | 235.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 235.00 TL | 235.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 235.00 TL | 235.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 235.00 TL |
Havale / Eft | 235.00 TL |
Posta Çeki | 235.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Kuran, ilahi bir kelam olmakla birlikte elimizdeki şekliyle bir sözden ibarettir. Onda, evrensel ilkeleri açıklayan sözlerin yanısıra, vahyedildiği dönemde cereyan eden olaylara da atıflar vardır. Bu yüzden, Onun anlaşılması ve sözden kastedilenin kavranabilmesi için gerekli olan yardımcı bilgilere ihtiyaç vardır. Çünkü herhangi bir sözün söylendiği zaman, mekan ve bağlamdan bağımsız olarak doğru anlaşılması mümkün değildir. Kuran sözkonusu edildiğinde, ondaki sözlerin anlaşılması için ayetlerin indiriliş ortamlarını açıklayan ve sahabe döneminden bu yana kullanılagelen “ Esbab-ı Nüzul” bilgisine ihtiyaç vardır. Esbab-ı Nüzul bizi ayetlerin söz olarak ortaya çıktığı zaman, mekan ve bağlam konusunda bilgilendirmekte, böylece ayetlerde kastedilen şeyleri daha doğru ve maksadına uygun tarzda anlamamıza yardımcı olmaktadır. Unutmayalım ki Kurandaki her ayetin vahiy döneminde bir indiriliş sebebi yoktur. Bu yüzden Esbab-ı Nüzul olarak bize nakledilen haberlerin hadis kriterlerine uygun olması gerekmektedir.