Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 138.00 TL | 138.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 138.00 TL | 138.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 138.00 TL | 138.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 138.00 TL | 138.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 138.00 TL |
Havale / Eft | 138.00 TL |
Posta Çeki | 138.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
“‘Tanrılara hizmet’in en geniş tartışması Platon’un Euthyphron’unda bulunur.”
Jon Mikalson
“Euthyphron açıkça dindarlığın ve dinsizliğin gerçek mahiyeti ile bunlara ilişkin genel kabul gören anlayışları karşılaştırmak için tasarlanmıştır.”
Benjamin Jowett
“Sokrates’in yeteneği iyi tanımlar sağlamak değil, kötü tanımları teşhir etmekten ibarettir.”
George Grote
Diyalog, Sokrates’in Meletos adında genç bir Atinalının dinsizlik suçlamasıyla ona açtığı kovuşturma için beklerken, babasını cinayet suçlamasıyla mahkemeye veren Euthyphron adında bir tanıdığıyla tesadüfen karşılaşması sonucunda gelişen konuşmayı içerir ve konuşma ‘dindarlık’ kavramı etrafında şekillenir.
Antik Yunanda ‘dindarlık’ ve ‘kutsal olan’ın anlamı ve Platon düşüncesinde ‘dindarlık’ın diyalektik gelişimi açısından kitap oldukça önemlidir. “Tanrı bir şeyi iyi olduğu için mi buyurur; yoksa Tanrı bir şeyi buyurduğu için mi o şey iyi olur?” şeklinde özetlenen ‘Euthyphron İkilemi’ de yine bu diyalogda temellerini bulur. Ayrıca Sokratesin meşhur Savunmasının hemen öncesinde gerçekleştiği için bu diyalog dönemin hukuk sisteminin yapısını da anlamamızı sağlar.
Bu diyalog, diğer tüm diyaloglar gibi, mutlak ve sorgulanmamış, herkesin aşina ve bilgi sahibi olduğuna dair kendinden emin olduğu bir inanca karşı mücadele eden o Sokratesçi ruhla tasarlanmıştır.