Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 80.00 TL | 80.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 80.00 TL | 80.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 80.00 TL | 80.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 80.00 TL | 80.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 80.00 TL |
Havale / Eft | 80.00 TL |
Posta Çeki | 80.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Dönernin en büyük gazeticisi Ahmet Mithat Efendi, 1844te İstanbulda doğdu. Tercüman-ı Hakikat gazetesinin açıkmasında yoğun çaba harcadı. Yazılan belli bir alan içinde kalmayıp nesir çeşitleri olan hikaye, roman, seyahat, hatıra ve tiyatro dallarında da bir çok yazıları ve eserleri de vardır. Bir halk adamı olan Ahmet Mithat, 68 yaşında öldüğünde arkasından halkına bir çok eser bıraktı. Cahil ve geri kalmış halkının kalkınması için bütün çabasını sadetmenin rahatlığı içinde bu dünyadan ayrıldı.
Felatün Bey ve Rakım Efendi kitabıyla Ahmet Mithat, batılılaşmayı doğru anlayan Rakım efendi ile yanlış anlayan Felatün Beyarasında geçen tartışmaları anlatır. Felatün bey, akıllı, kültürlü, ağırbaşlı biri olarak çıkar karşımıza. Batının ilmi yerine rahat yaşayışını almıştır. Buna karşın Rakım efendi kişiliği ise Batıyı doğru anlayan ve yorumlayan, kendi kendini yenileyebilen, yani çalışıp para kazanabilen biridir. Ikisi arasındaki konuşmalarda temel fark olan israf ile tutumluluk belirtilmeye çalışılmıştır. Roman rahatça okunabilen ve okudukça da kişiyi siz hangi kişiliğe daha yatkınsınız, batıyı siz nasıl anlıyorsunuz? sorularıyla karşı karşıya bırakıyor insanı.