Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200.00 TL | 200.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200.00 TL | 200.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200.00 TL | 200.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200.00 TL | 200.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 200.00 TL |
Havale / Eft | 200.00 TL |
Posta Çeki | 200.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Neredeyse hiçbir yazar Arthur Schopenhauer kadar eserine sahip çıkmamıştır ve muhtemelen hiçbiri onun kadar eserinin yayılmasına engel olmamıştır. Friedrich Arnold Brockhaus ve onun halefleri Heinrich Brockhaus ve nihayet üçüncü kuşakta Eduard Brockhaus gibi iyi niyetli yayıncıları olmasa ve kendisini ev sahibi yazarları olarak görüp sürekli yeni taleplerini neredeyse sarsılmaz bir sabırla karşılamasaydı, yüzyılın eserinin geleceği kasvetli olabilirdi.
Alfred Estermann bu kitapta, Schopenhauer’in kırk yılı aşkın bir süre boyunca eserlerine uygun bir yayın bulma çabalarının izini sürüyor ve orijinal belgeleri kullanarak kültürel ve tarihsel açıdan önemli olduğu kadar eğlenceli bir hazineyi gün yüzüne çıkarıyor. Bu hazine, İrade ve Tasavvur Olarak Dünya’nın üç versiyonu (baskısı) hakkındaki müzakereler ön planda olsa bile esasen on dokuzuncu yüzyılda kitap ticaretinin örgütlenmesiyle de yakından ilgilidir.
Elinizdeki eser, tüm bilgi yoğunluğuna rağmen son derece keyifli bir kitap ve kendinden emin bir insan düşmanı olan Schopenhauer’in eseri uğruna verdiği donkişotvari yahut kendi tabiriyle kişotik mücadele, felsefe tarihinin modası geçmiş bir anıtı olmak bir yana, modern çağın çok ilerisine işaret ettiği için kendisini okura hemen sevdiriyor.