Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 204.00 TL | 204.00 TL |
2 Taksit | 102.00 TL | 204.00 TL |
3 Taksit | 72.08 TL | 216.24 TL |
4 Taksit | 54.57 TL | 218.28 TL |
5 Taksit | 44.06 TL | 220.32 TL |
6 Taksit | 37.06 TL | 222.36 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 204.00 TL | 204.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 204.00 TL | 204.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 204.00 TL | 204.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 204.00 TL |
Havale / Eft | 204.00 TL |
Posta Çeki | 204.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
IX.-XVI. Yüzyılları Arasında Batı Avrupa’da Yaylı Çalgıların Gelişim sürecinde viyolonsel formuna ve ölçülerine en yakın çalgı Viola da Gamba (basso di viola) olmuştur. Günümüz ismi ile viyolonsel XV. yy sonu, XVI. yy başlarında İtalya’da farklı oda müziği gruplarında genellikle eşlik eden bas çalgı olarak kullanılmıştır. Viyolonselin klasik şekil ve boyutları İtalyan çalgı yapımcıları G.Guarneri, A.Stradivarious, N. Amati, D.Montagnana v.b tarafından yapılmıştır. XVIII. Yüzyılda ise viyolonsel son şeklini almıştır. “Geçmişten Günümüze Viyolonselin Öyküsü” kitabının 1.cildinde XVI.- XVIII. Yüzyılları arasında Batı Avrupa’da başlayan gamba kültürü ve viyolonsele dönüşümü, XVIII. yüzyılda Fransa, Almanya, Avusturya ve İngiltere’de gelişen viyolonsel, XVIII-XIX. yüzyıllarda Batı Avrupa Ve Rusya’da Viyolonsel Sanatı gibi konular dönemlerin önemli bestecileri, eserleri ve yorumcuları ile ele alınarak incelenmiştir. Eserler yazarın yorum önerileri ile analiz edilmiştir. İlk viyolonsel metotları ve farklı ülkelerin viyolonsel ekolleri XIX. yüzyılda Avrupa ve Rusya’da viyolonsel sanatı ve eğitimi konu başlığı altında detaylandırılmıştır. Kitabın son bölümünde XIX. Yüzyılda Türk Müziği, Osmanlı Döneminde Viyolonsel, Türk Müziği viyolonsel ekolleri ve sanatçıları sanatsal yaratıcılıkları ile ele alınmıştır. Viyolonselin XX. yüzyıl süreci “Geçmişten Günümüze Viyolonselin Öyküsü ” 2. Ciltte yer alacaktır.