Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150.00 TL | 150.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150.00 TL | 150.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150.00 TL | 150.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150.00 TL | 150.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 150.00 TL |
Havale / Eft | 150.00 TL |
Posta Çeki | 150.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Gençler için Mehmet Âkif ve Safahat adını verdiğimiz bu çalışma, adından da anlaşılacağı üzere okur kitlesi olarak öncelikle gençleri hedefliyor. Böyle düşünmemizin iki önemli sebebi var: Birincisi, Safahat bütünüyle eşsiz bir kitap, şairi de öyle... Safahat, sadece bir şiir kitabı değil. Aynı zamanda toplumumuzun son yüzyılına tutulan bir ayna, fikir zenginliği ile de ufkumuzu genişletecek bir eser... Safahat’ın son kitabını teşkil eden Âsım, Âkif’in diğer eserlerinin aksine gelecek zamanı konu alır... Onda bir gelecek ve gençlik tasavvuru var. Hayal edilen gelecek Türkiye’nin 20. yüzyılı, hayal edilen gençlik ise Âsım ve neslidir. Bu bakımdan Âsım’a, gençler dikkate alınarak yazılmış bir eser gözüyle de bakmak gerekir. Durum böyle olmasına rağmen gençlerimiz ne Âsım’la ne de Safahat’ı oluşturan diğer kitaplarla olması gereken bağı kuramıyorlar. Çoğu gencimiz için Âkif denilince Milli şair; şiiri denilince İstiklâl Marşı geliyor. Bu oldukça sınırlı ve çok yetersiz bir tanıma... Bu çalışmayı gençlere adamamızın ikinci sebebini de işte bu durum oluşturuyor.