Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 580.00 TL | 580.00 TL |
2 Taksit | 290.00 TL | 580.00 TL |
3 Taksit | 204.93 TL | 614.80 TL |
4 Taksit | 155.15 TL | 620.60 TL |
5 Taksit | 125.28 TL | 626.40 TL |
6 Taksit | 105.37 TL | 632.20 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 580.00 TL | 580.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 580.00 TL | 580.00 TL |
2 Taksit | 301.60 TL | 603.20 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 580.00 TL | 580.00 TL |
2 Taksit | 301.60 TL | 603.20 TL |
3 Taksit | 203.00 TL | 609.00 TL |
4 Taksit | 153.70 TL | 614.80 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 580.00 TL |
Havale / Eft | 580.00 TL |
Posta Çeki | 580.00 TL |
Kapıda Ödeme | 590.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +10,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Hadis ehlinin dinin öğretilmesindeki rolü konusunda telif edilmiş ilk ve en meşhur eser olup müellifin 444te (1053) gerçekleştirdiği hac seyahatinden önce yazılmış olmalıdır. Şerefü ash â bil-ha dîs_ in yazılmasının sebebi dönemin Mu‘tezile kelâmcılarının Hâriciyyeye ve Revâfıza mensup birtakım grupların hadise ve hadis ehline karşı tavırlarıdır. Bu gruplara mensup olanlar dinî meseleleri Kuran ve Sünnet yerine akılla çözme yoluna gitmiş ve hadis ehlini hafife almıştır. Bağdâdîye göre Ehl-i sünnet karşıtları hadislerde kendi görüşlerine aykırı unsurları görünce hadislerin değersizliği fikrini yaymaya çalışmışlardır. Müellif eserinde hadislerin İslâm dinini öğrenmenin yegâne kaynağı olduğunu ve hadislerde hakkında hüküm beyan edilmeyen hususların din açısından bir değer taşımadığını belirtmiş, hadis âlimlerinin ulemânın başında geldiğini söylemiştir. Hatîb el-Bağdâdîden yaklaşık iki asır önce İbn Kuteybe aynı endişelerle Te?vîlü mu?telifil-ha dîs_ ini kaleme almıştır.