Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 110.00 TL | 110.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 110.00 TL | 110.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 110.00 TL | 110.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 110.00 TL | 110.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 110.00 TL |
Havale / Eft | 110.00 TL |
Posta Çeki | 110.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Ehl-i sünnet, Müteziler, Mürcie, Havâric ve Şia imâmetin/ hilafetin vacip olduğuna ve adil bir imama bağlanmanın ümmet
üzerine farz olduğunda ittifak etmiştir. Havâric’in Necdiyyye kolu ise bu noktada muhaliftir. Onlar şöyle demektedir:
“İmâmet gerekli değildir, insanlara bu noktada düşen tek şey kendi aralarında hakka riayet etmektir.” Bu hiçbir kıymeti
harbiyesi olmayan bir sözdür. Zikrettiklerimizin hepsi bir zamanda sadece bir imam olabileceğine dair ittifak etmiştir. Muhammed b. Kerrâm,
Ebu’s-Sabbâh es-Semerkandî ve bunların öğrencileri ise bu konuda böyle düşünmemektedir. Çünkü bunlar tek bir
vakitte iki ve daha çok imamın olmasını caiz görmüşlerdir. Bu görüşlerine delil olarak ensarın şu sözünü getirmiştlerdir:
“Bizden bir emir, sizden de bir emir.”