Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 320.00 TL | 320.00 TL |
2 Taksit | 160.00 TL | 320.00 TL |
3 Taksit | 113.07 TL | 339.20 TL |
4 Taksit | 85.60 TL | 342.40 TL |
5 Taksit | 69.12 TL | 345.60 TL |
6 Taksit | 58.13 TL | 348.80 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 320.00 TL | 320.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 320.00 TL | 320.00 TL |
2 Taksit | 166.40 TL | 332.80 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 320.00 TL | 320.00 TL |
2 Taksit | 166.40 TL | 332.80 TL |
3 Taksit | 112.00 TL | 336.00 TL |
4 Taksit | 84.80 TL | 339.20 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 320.00 TL |
Havale / Eft | 320.00 TL |
Posta Çeki | 320.00 TL |
Kapıda Ödeme | 330.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +10,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
1947de Hindistan’ın parçalanarak bağımsızlaşmasının ertesinde ülkede kalan Müslümanların en önemli siyasi temsilcisi Cemaat-i İslami Hind oldu. Seyyid Ebul Alâ el-Mevdudi tarafından, Hint yarımadasında İslami değerleri yayma amacıyla 1941 yılında kurulan Cemaat ve öğrenci yapılanması Hindistan İslami Öğrenci Hareketi (SIMI) 11 Eylül’den beri Hint güvenlik güçlerince Teröre Karşı Savaşın bir cephesi haline getirildi. Müslümanların vatandaştan önce terörist farz edildiği bu yeni düzende SIMI, Hindistan’da bombalı terör eylemlerinin arkasında olmakla suçlandı. İrfan Ahmadin incelemesi İslamcılık’ın demokrasiyle karmaşık ilişkisini araştırırken, Müslümanların azınlık konumunda bulunduğu bir bağlamda İslamcı gidişata dair incelikli bir perspektif sağlıyor.
İrfan Ahmad, Seyyid Ahmed Hanın 1875te kurduğu Aligarh Müslüman Üniversitesi’ndeki öğrenci aktivistler arasında, Azamgarh’dali bir medresede ve Cemaat’in 2002 seçimlerine katılımı üzerine kapsamlı bir etnografi sunuyor. Cemaat’in Hindistan’ın seküler demokrasisine istinaden değişen konumunu ve grubun dini çoğulculuk ve müsamahaya doğru ideolojik yönelimini açıklıyor. 90lar Türkiye’sinden alışık olduğumuz gerçek laiklik, gerçek demokrasi talepleri etrafında Cemaatin Hindistanda sekülarizmle kurduğu hayati ilişkiye odaklanıyor. Ahmad buna paralel olarak militan Hindu milliyetçiliğinde 80’lerden itibaren görülen -Babür Camii’nin yıkımı ve Müslümanlara karşı yaygın şiddette aşikâr olan- yükselişin nasıl SIMI’nin radikalleşmesine ve cihat çağrısı yapmasına yol açtığını gösteriyor.
Hindistan’da İslamcılık ve Demokrasi, Cemaat’in kurulduğu 1941’den bugüne kadar geçirdiği ideolojik dönüşümün tarihsel bir okuması. Hindistan’ın bölünmesinden önce Kur’an ve hadisleri hatırlatarak sekülarizm ve demokrasinin haram olduğunu savunan Cemaat’in, sonradan nasıl bu kavramları gene aynı kaynakları kullanarak benimsediğini açıklıyor. İslamcılık çalışmalarının her şeyi ideolojiye indirgeyen metin merkezli okumalarına karşıt olarak Ahmadin çalışması pratiklerin, güncelliğin ve gündelik hayatın içinden Hint Müslümanlarının tecrübelerini ele alıyor. Azınlıklar, demokrasi, sekülarizm ve dini özgürlükler etrafında 11 Eylül sonrası dünyamıza ışık tutan bir çalışma.