Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 160.00 TL | 160.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 160.00 TL | 160.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 160.00 TL | 160.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 160.00 TL | 160.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 160.00 TL |
Havale / Eft | 160.00 TL |
Posta Çeki | 160.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Bu kitapta, hadislere değişik bir bakış açısısından hareketle, onların eğitim yönünü ortaya koymayı denedik. Yaptığımız bu inceleme, konuyu ele alış ve tasnif ediş biçimiyle ilk defa denenen bir usûl ve yeni bir çalışma metodunu içermektedir. Öncelikle, Buhari ve Müslim’in Sahih’lerinde yer alan hadislerden eğitim açısından kullanabileceklerimizi Mekkî ve Medenî açıdan tasnif etmeğe çalıştık. Mekki ve Medeni hadislerde uygulanan eğitim metod ve prensipleri bakımından benzerlik ve farklılıklarını ortaya koyduk. Bununla birlikte, eğitim konusuyla ilgili; Ebu Davud, Tirmizi, Nesei, İbn Mace’nin “Sünen’leri, İmam Malik’in Muvatta’sı, Ahmed b. Hanbel’in “Müsned”i, Darimi ve Darekutni’nin “Sünen”leri, Taberanî’nin Mu’cemu’l-Kebir’i ve Hâkim en-Neysaburi’nin Müstedrek’i olmak üzere toplam on iki hadis mecmuası gözden geçirilmiştir. Konuyu bu açıdan işlemeden önce, Mekke ve Medine’deki eğitim ve öğretim seviyesini etkileyen okuma ve yazma durumu ve İslam’ın nüzulünden sonraki gelişimi ile eğitim kurumlarının o günkü mevcut durumlarını, sayılarını ve gelişimlerini tespit etmeye gayret gösterdik. Çalışmamızın sonunda, modern psikolojinin davranış alanında ortaya koyduğu psikolojik temelleri esas alarak Resulullah’ın(s.a.v.) uygulamalarıyla karşılaştırma yapmaya çalıştık.