Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 750.00 TL | 750.00 TL |
2 Taksit | 375.00 TL | 750.00 TL |
3 Taksit | 265.00 TL | 795.00 TL |
4 Taksit | 200.63 TL | 802.50 TL |
5 Taksit | 162.00 TL | 810.00 TL |
6 Taksit | 136.25 TL | 817.50 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 750.00 TL | 750.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 750.00 TL | 750.00 TL |
2 Taksit | 390.00 TL | 780.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 750.00 TL | 750.00 TL |
2 Taksit | 390.00 TL | 780.00 TL |
3 Taksit | 262.50 TL | 787.50 TL |
4 Taksit | 198.75 TL | 795.00 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 750.00 TL |
Havale / Eft | 750.00 TL |
Posta Çeki | 750.00 TL |
Kapıda Ödeme | 760.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +10,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Endülüs bölgesinin önde gelen müfessirlerinden olan İbn Atıyye (ö. 541/1147), tefsir alanındaki meşhur eseriyle bilinen bir âlimdir. Onun tefsiri, bazı âlimler tarafından Zemahşerî’nin el-Keşşâf’ından daha iyi kabul edilmektedir. İbn Atıyye kendisine kadar gelen tefsir birikimini özetlemiş ve bu birikim içinden en doğru bulduğu görüşleri belirtmiştir.
İbn Atıyye, tefsirinde hem rivâyet hem de dirâyet malzemesini dengeli bir şekilde kullanmıştır. Kısmen İsrâilî rivâyetlere yer veren İbn Atıyye, işârî tefsire karşı net bir tavır takınmıştır.
İbn Atıyye’nin tefsiri, Endülüs bölgesinin tefsir birikimini bize ulaştırması açısından ayrı bir öneme sahiptir. İbn Atıyye ile Zemahşerî aynı dönemde yaşamış olmalarına rağmen birbirleriyle görüşmedikleri ve birbirlerinin eserlerini görmedikleri bilinmektedir. Bu durum her iki müfessirin kaleme aldıkları tefsirlerin birbirlerine benzeşen ve ayrışan yönlerini anlamak ve dönemin tefsir birikimini göstermesi açısından önemlidir.