Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 250.00 TL | 250.00 TL |
2 Taksit | 125.00 TL | 250.00 TL |
3 Taksit | 88.33 TL | 265.00 TL |
4 Taksit | 66.88 TL | 267.50 TL |
5 Taksit | 54.00 TL | 270.00 TL |
6 Taksit | 45.42 TL | 272.50 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 250.00 TL | 250.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 250.00 TL | 250.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 250.00 TL | 250.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 250.00 TL |
Havale / Eft | 250.00 TL |
Posta Çeki | 250.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Bölüm 1 Medya-Siyaset İlişkisi Bağlamında Televizyon Haberlerinde İdeolojinin Yansıması: 31 Mart ve 23 Haziran İstanbul Yerel Seçimleri Örneği
Bölüm 2 Halkla İlişkiler, Siyaset ve Medya İlişkisinin İletişimsel Boyutu Üzerine Bir Değerlendirme
Bölüm 3 Üçüncü Aşama Gündem Belirleme Araştırmalarında Kullanılan Gündem Belirleme Ağı Modeli ve Araştırma Yöntemi
Bölüm 4 Sosyal Sorumluluk Alanı Üzerine Yazılmış Lisanüstü Tezlerin Bibliyometrik Analizi
Bölüm 5 Çağdaş Müzecilik Anlayışı Ekseninde Dijital Halkla İlişkiler Uygulamaları
Bölüm 6 Engelli Bireylerin Sosyal Medyaya Erişimi ve Toplumla Bütünleşmesi Üzerine Bir İnceleme
Bölüm 7 Turizm Sektöründe Çalışan Personelin, Turistik Tüketicilerle Yaşadıkları İletişim Sorunları ve Çözüm Önerileri: Çekirdek Kapadokya Örneği
Bölüm 8 Bellek Üzerinden Dönem Dizilerini Okumak: Hanımın Çiftliği ve Hatırla Sevgili Dizileri
Bölüm 9 Değişken Bir Kavram Olarak Postmodernizm, Sinema ve Anlam Yaratma İlişkisi