Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 170.00 TL | 170.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 170.00 TL | 170.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 170.00 TL | 170.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 170.00 TL | 170.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 170.00 TL |
Havale / Eft | 170.00 TL |
Posta Çeki | 170.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Ürün Açıklaması
Hamd, izzet ve üstünlük, cömertlik ve iyilik sahibi Allahadır. Hususi ve umumi olarak verdiği nimetlerden dolayı Ona hamd ederim. Farzlarını eda konusunda Ondan yardım dilerim. Resullerin sonuncusuna sâlat etmesini isterim.
Şüphe yok ki dinleri bilmek ve onları birbirinden ayırmak isteyen kimsenin mezhepleri ve fırkaları görüşlerini(makalatı) bilmesi gerekir.
Fırkalar hakkında bilgi veren, nihal(mezhepler) ve diyanat(dinler) hakkında eser veren bazılarının verdikleri bilgilerde eksiklik yaptıklarını, muhaliflerinin görüşlerini anlatırken (birşeyler) karıştırdılarını, bir kısmını birbiriyle ihtilaf edenlerin ihtilafina dair rivayet ettiklerini derinlemesine araştırmadıklarını bazılarının da muhaliflerinin sözlerine delilin ilzam edeceğini zannettikleri şeyler eklendiğini gördüm.
Halbuki bu ilim sahiplerinin ve doğru ile yanlışı ayırt edebilen kimselerin yolu değildir. Bu gördüğüm hususlar benden açıklamamı ıstediğin fırkaları açıklamaya bunu kısa tutmaya uzatıp çoğaltmamaya sevk etti. Şimdi Allahın yardımı ve kuvveti ile bunları açıklamaya başlıyorum.
İnsanlar Peygamber(sav)’sen sonra bir çok hususta ihtilaf ettiler, bu (ihtilaf ettikleri) şeylerden dolayı bir birlerini sapıklıkla itham ettiler ve bir birlerinden uzaklaştılar.
Böylece onlar islamın kendilerini birleştirmediği ve içine almadığı hizbler(guruplar) ve fırkalar haline geldiler. Hz. Peygamber (sav) den sonra Müslümanlar arasında meydana gelen ilk ihtilaf İmamet konusundaki ihtilaf oldu.
Allah (cc), Resulluh (sav)’in (ruhunu) kabzedip cennetine ve ikram yurduna nakledince ensar Resullahın (sav) Medinesindeki Benî Saîde Sakîfesinde (gölgeliğinde) toplandı ve imamete Sad b Ubade r.a’ ı getirmek istediler. Bu durum Ebu bekir ve Ömer r.anhuma ulaşınca her ikisi muhacirlerden bazı adamlarla birlikte ensarın toplandığı yere gittiler. Ebu bekir ra , onlara imametin kureyş dışında olamıyacağını bildirdi ve onlara Hz. Peygamber (sav)’in “İmamet kureyşte’dir” sözünü getirdi.
Şüphe yok ki dinleri bilmek ve onları birbirinden ayırmak isteyen kimsenin mezhepleri ve fırkaları görüşlerini(makalatı) bilmesi gerekir.
Fırkalar hakkında bilgi veren, nihal(mezhepler) ve diyanat(dinler) hakkında eser veren bazılarının verdikleri bilgilerde eksiklik yaptıklarını, muhaliflerinin görüşlerini anlatırken (birşeyler) karıştırdılarını, bir kısmını birbiriyle ihtilaf edenlerin ihtilafina dair rivayet ettiklerini derinlemesine araştırmadıklarını bazılarının da muhaliflerinin sözlerine delilin ilzam edeceğini zannettikleri şeyler eklendiğini gördüm.
Halbuki bu ilim sahiplerinin ve doğru ile yanlışı ayırt edebilen kimselerin yolu değildir. Bu gördüğüm hususlar benden açıklamamı ıstediğin fırkaları açıklamaya bunu kısa tutmaya uzatıp çoğaltmamaya sevk etti. Şimdi Allahın yardımı ve kuvveti ile bunları açıklamaya başlıyorum.
İnsanlar Peygamber(sav)’sen sonra bir çok hususta ihtilaf ettiler, bu (ihtilaf ettikleri) şeylerden dolayı bir birlerini sapıklıkla itham ettiler ve bir birlerinden uzaklaştılar.
Böylece onlar islamın kendilerini birleştirmediği ve içine almadığı hizbler(guruplar) ve fırkalar haline geldiler. Hz. Peygamber (sav) den sonra Müslümanlar arasında meydana gelen ilk ihtilaf İmamet konusundaki ihtilaf oldu.
Allah (cc), Resulluh (sav)’in (ruhunu) kabzedip cennetine ve ikram yurduna nakledince ensar Resullahın (sav) Medinesindeki Benî Saîde Sakîfesinde (gölgeliğinde) toplandı ve imamete Sad b Ubade r.a’ ı getirmek istediler. Bu durum Ebu bekir ve Ömer r.anhuma ulaşınca her ikisi muhacirlerden bazı adamlarla birlikte ensarın toplandığı yere gittiler. Ebu bekir ra , onlara imametin kureyş dışında olamıyacağını bildirdi ve onlara Hz. Peygamber (sav)’in “İmamet kureyşte’dir” sözünü getirdi.
Marka:
Yazar:
Sayfa:
470 Sayfa
Kağıt:
2. Hamur Kağıt
Boyut:
17.00x24.00 cm
Basım Yılı:
Kasım 2020
Barkod:
9786059612951