Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 95.00 TL | 95.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 95.00 TL | 95.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 95.00 TL | 95.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 95.00 TL | 95.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 95.00 TL |
Havale / Eft | 95.00 TL |
Posta Çeki | 95.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Neden Şafiî? Şafii, İslam hukuk tarihinin dönüm noktasında yer almaktadır. İslam hukuk metodolojisinin gelişiminde onunla birlikte yeni bir dönem başlamıştır. Şâfiî’nin İslâm hukuk metodolojisine katkısı, Aristo’nun mantığa, Halil b. Ahmed’in dil bilimine olan katkısı gibi olmuştur. Şâfiî’nin koyduğu kuralların İslâmî ilimlerdeki önemi, Descartes’in koyduğu kuralların modern batı düşünce sisteminin oluşumundaki önemi gibi olmuştur. Şâfiî, sonraki hukukçular tarafından uygulanacak bir hukuk sisteminin öncüsü olmuştur. Böylece Şâfiî, dinî ve sosyal yapımıza istikrar getiren bir mekanizma oluşturmuştur.
Neden istihsan? İslam hukuk metodolojisi ilminin delil/kaynak bölümünde yer alan bu kavramın, bu ilmin günümüze kadar ulaşan ilk telifini vererek bunu tedvin eden Şâfiî tarafından şiddetle reddedilmesi ve bu eksende bir tartışmanın meydana gelmesi, bizi bu tartışmanın özünü öğrenmeye sevk etmiştir.