Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 600.00 TL | 600.00 TL |
2 Taksit | 300.00 TL | 600.00 TL |
3 Taksit | 212.00 TL | 636.00 TL |
4 Taksit | 160.50 TL | 642.00 TL |
5 Taksit | 129.60 TL | 648.00 TL |
6 Taksit | 109.00 TL | 654.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 600.00 TL | 600.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 600.00 TL | 600.00 TL |
2 Taksit | 312.00 TL | 624.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 600.00 TL | 600.00 TL |
2 Taksit | 312.00 TL | 624.00 TL |
3 Taksit | 210.00 TL | 630.00 TL |
4 Taksit | 159.00 TL | 636.00 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 600.00 TL |
Havale / Eft | 600.00 TL |
Posta Çeki | 600.00 TL |
Kapıda Ödeme | 610.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +10,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Arnold Joseph Toynbee, 1934’le 1961 arasında yayımlanan A Study of History [“Tarih Üzerine Bir İnceleme”] adlı 12 ciltlik geniş kapsamlı eseriyle, daha somut konuları ele aldığı daha dar kapsamlı sayısız eserini, yani 1973’e kadar dünya tarihini özetlediği, ölümünden sonra yayımlanan bu kitapta insan soyu tarihinin etraflı bir kuşbakışı görünümünü öyküsel bir dille aktarma amacını gütmüş; İnsan türünün maddi bakımdan gelişmesinin yanı sıra manevi bakımdan gelişmesine ve onu doğuran “biyosfer” ile, bir başka deyişle insan soyuyla Toprak Ana’nın ilişkisine odaklanmıştır. Toynbee’ye göre canlı türleri içinde “…bir tek insan soyu kötüdür. İnsanlar şerir olabilme bakımından tektirler çünkü hem yaptıklarının hem de bile bile yaptıkları seçimlerin bilincindedirler.”. Dahası tarih boyunca, “İnsan türü, güce tapma açısından daima tutarlı davranmıştı, gücü en muktedir haliyle nede cisimleşmiş durumda görmüşse ona tapmıştı. Ancak tapınma nesnesi olarak insan dışındaki Doğa’nın yerine kolektif insan gücünün koyulması manen bir gerilemeydi. İnsan türü manevi bağlılığını bu şekilde aktardığında, nişan aldığı hedefe yaklaşmak şöyle dursun, daha da uzaklaşmıştı.”.