Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150.00 TL | 150.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150.00 TL | 150.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150.00 TL | 150.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150.00 TL | 150.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 150.00 TL |
Havale / Eft | 150.00 TL |
Posta Çeki | 150.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Bu kitap merhum Ali Şeriatinin İnsanın Dört Zindanı kitabına benziyor olsa da onu da çerçeveleyen bir muhtevaya sahiptir. İnsanın hikayesine gelince; o ilk insan/Ademle başlar ve son insan Ademle sona erecektir, şu da denebilir; anne rahmine düştüğü anda başlar ve sonra birinci evresi dünya, ikinci evresi ahiret olan ebedi bir süre. içerisinde devam eder.
İnsan; tüm ilmi çalışmalara şu dünyada aynısı veya benzerine rastlanılmayan; kendisine has özellikleriyle tek ve yalnız olan bir varlıktır. Alexis Carrelin ifadesiyle İnsan, sadece ize tıpta öğretilen anatomik insandan ibaret değildir.
Farabi, bilgiyi ve hakikati elde etmek için şu dört soruyu sormamız gerektiğini söyler: İnsan mudur, nedir, nasıldır, niçin vardır ve nasıl bir gayeye bağlıdır?
İnsan saadetini yaşamın esası olarak gören hukema/bilge ve filozoflar, bunun sağlanması için pek çok yönteme başvurmuştur. Budhanın Nirvanası, Roger Baconun hakikate ulaşması ve Francis Baconun tabiata hakim olma hedeflerine karşılık Şeriatinin özgürlüktür.
Şeriati, insanın zindanlarını tıpkı Budha gibi insan yaşamının bir gerçeği olarak kabul eder ve kurtuluşun da onları yok etmekle değil,, onları anlamak ve doğru bir şekilde değerlendirildiğinde; tabiat, tarih, toplum ve benlik/ego zindanlarından çıkışın mümkün olabileceğini söyler. Yine vurgulamak gerekirse; insanın çıkış yolu kendini anlama çabasıyla olacaktır.