Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 303.00 TL | 303.00 TL |
2 Taksit | 151.50 TL | 303.00 TL |
3 Taksit | 107.06 TL | 321.18 TL |
4 Taksit | 81.05 TL | 324.21 TL |
5 Taksit | 65.45 TL | 327.24 TL |
6 Taksit | 55.05 TL | 330.27 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 303.00 TL | 303.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 303.00 TL | 303.00 TL |
2 Taksit | 157.56 TL | 315.12 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 303.00 TL | 303.00 TL |
2 Taksit | 157.56 TL | 315.12 TL |
3 Taksit | 106.05 TL | 318.15 TL |
4 Taksit | 80.30 TL | 321.18 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 303.00 TL |
Havale / Eft | 303.00 TL |
Posta Çeki | 303.00 TL |
Kapıda Ödeme | 313.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +10,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
“Yalanı ustaca söylemekteki başarıları ölçüsünde şöhret bulduklarına inandığım müsteşriklerin en tanınmışlardan olan Schacht, fıkhî hadislerin tamamen uydurulduğunu, bunların Peygamber’in değil 2. ve 3. yüzyılda yaşayan İslam âlimlerinin sözü olduğunu isbata uğraştığı ve bu konuda benzerlerini geride bıraktığı için, onun Origins of Muhammadan Jurisprudence adlı eseri, yayımlandığı günden itibaren (1950) diğer müsteşrikler ve sempatizanlarınca büyük kabul görmüştür. Bu kitaptaki gerçekten cüretkâr iddialara bazı müslümanlar tarafından kısmi cevaplar verilmekle beraber, onu bütün yönleriyle ele alıp reddeden ilk müslüman araştırmacı Muhammed Mustafa el-A’zami olmuştur.
“el-A’zami bu çalışmasında Schacht’ın metodundan ve kaynaklarından faydalanarak ve daha çok ayetlere dayanarak, Resûl-i Ekrem’in asıl görevlerinden birinin yeni bir hukuk sistemi meydana getirmek olduğunu, kendisine Allah Teâlâ tarafından kanun koyma yetkisi verildiğini, dinin yaşamasıyla ilgili hadislerin Allah tarafından kendisine vahyedildiğini, dolayısıyla bu hadislerin Cenâb-ı Hakk’ın iradesine ve rızasına uygun olduğunu, bu sebeple de Resûlullah’ın emirlerinin Allah Teâlâ’nın emirleriyle aynı derecede bağlayıcı mahiyet arz ettiğini göstermiş, ayrıca Schacht’ın iddiasının aksine, 1. yüzyıl boyunca İslâm hukuku faaliyetlerinin devamlı surette yürütüldüğünü ispat etmiştir.”
Prof. Dr. M. Yaşar Kandemir