Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 270.00 TL | 270.00 TL |
2 Taksit | 135.00 TL | 270.00 TL |
3 Taksit | 95.40 TL | 286.20 TL |
4 Taksit | 72.23 TL | 288.90 TL |
5 Taksit | 58.32 TL | 291.60 TL |
6 Taksit | 49.05 TL | 294.30 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 270.00 TL | 270.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 270.00 TL | 270.00 TL |
2 Taksit | 140.40 TL | 280.80 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 270.00 TL | 270.00 TL |
2 Taksit | 140.40 TL | 280.80 TL |
3 Taksit | 94.50 TL | 283.50 TL |
4 Taksit | 71.55 TL | 286.20 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 270.00 TL |
Havale / Eft | 270.00 TL |
Posta Çeki | 270.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Hz. Ömer’den naklen ifade edilir ki Resülullah (s.a.s) ashabıyla sohbet ederken birisi çıkageldi ve Peygamber’in dizinin dibine oturarak sorular sormaya başladı:
“Ya Muhammed! Bana İslam’ı anlat.”
Nebi (s.a.s) dedi ki: “Allah’tan başka hiçbir ilah olmadığına şahadet edip namazı dosdoğru kılman, zekatı vermen, Ramazan’da orucu tutman, yoluna güç yetirecek isen Beyt’i hac etmendir.”
Adam: “Doğru söyledin.” dedi ve sordu: “İman nedir?”
Nebi (s.a.s) dedi ki: “Allah’a, meleklerine, kitaplarına, peygamberlerine, öldükten sonra dirilmeye, cennet ve cehenneme, kadere, hayır ve şerrin Allah’tan olduğuna iman etmendir.”
Adam yine: “Doğru söyledin.” dedi ve “İhsan nedir?” diye sual etti.
Nebi (s.a.s): “İhsan, Allah’a sanki O’nu görüyormuşsun gibi ibadet etmendir. Sen O’nu görmüyorsan O seni görüyor.” buyurdu.
Adam yine: “Doğru söyledin.” diye tasdik etti.
Elinizdeki bu kitapta ihsan bakış açısından şeri hakikatlerin izahı yapılmaya çalışılmıştır.