Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 160.00 TL | 160.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 160.00 TL | 160.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 160.00 TL | 160.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 160.00 TL | 160.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 160.00 TL |
Havale / Eft | 160.00 TL |
Posta Çeki | 160.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
İslam Şeriatı, insanlığa ilahî hidayeti taşıyan şeriatların sonuncusu- dur. Allah (celle celaluhu) umumî, ebedî ve şümullü olma nitelikle- rini bu Şeriata mahsus kılmıştır. Bu, kıyamete kadar tüm zaman- larda ve tüm coğrafyalarda yaşayacak olan her milletten insanlar için; hayatın bütün alanlarında tecelli eden Allahın bir rahmetidir. Bu sebeple Allah (celle celaluhu) bu Şeriatı, uzun zamanlar boyun- ca ve alabildiğince geniş coğrafyalarda insanlığın gelişimiyle bera- ber ortaya çıkan yeni ihtiyaçlara cevap verebilecek nitelikte ilkeler ve hükümler ile donatmıştır.
Şüphesiz İslam Şeriatını verimli ve zengin kılan ictihâddır. Şeri- atın, hayatın dizginlerinden tutmasını sağlayan odur. Böylece Şe- riat, hayatı Allahın razı olduğu şekilde tanzim eder. İctihâd bunu yaparken ne Allahın sınırları konusunda ihmalkâr davranır ne de insanın haklarını zayi eder. Tabi bunun için doğru ictihâd şart- larının sağlanmış olması ve bu ictihâdın ehil kimselerden sadır olmuş olması gerekir. Keza yerinde yapılmış bir ictihâd olmalıdır.