Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 220.00 TL | 220.00 TL |
2 Taksit | 110.00 TL | 220.00 TL |
3 Taksit | 77.73 TL | 233.20 TL |
4 Taksit | 58.85 TL | 235.40 TL |
5 Taksit | 47.52 TL | 237.60 TL |
6 Taksit | 39.97 TL | 239.80 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 220.00 TL | 220.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 220.00 TL | 220.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 220.00 TL | 220.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 220.00 TL |
Havale / Eft | 220.00 TL |
Posta Çeki | 220.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
İslam Kültürü ve o kültürden, değerlerden ve normlardan etkilenen İslam Toplumunun kendine özgü bir biliminin olması beklenir. Onun için dini kaygıları olan Müslüman bilim adamlarında bu anlamda bir İslam Sosyolojisi arayışı hep var olagelmiştir. Batıda ve değişik İslam ülkelerinde bu isim altında birçok kitap telif edilmiştir. Mısırlı sosyolog Samiye Mustafa Haşşab’ın elinizdeki çalışması da bu literatüre bir katkı sağlamayı amaçlamaktadır. İslam Sosyolojisi adı taşıyan kitapları bulunan başlıca sosyolog ve mütefekkir isimler şunlardır: Jean Paul Charnay, Joseph Chelhod, Ali Şeriati, Abdurrahman Momin, Yümni Sezen, Kadir Canatan, İlyas Ba Yunus vb. En azından bir fikir jimnastiği sunan Haşşab’ın bu kitabı alan için genel bir çerçeve çizmenin yanı sıra Farabî, İbn Haldun ve İslâm İktisat Sosyolojisinin konularından bahsetmekte ve bu çerçevede, kalkınma, ilerleme ve gelişme sosyolojisine de önemli katkılarda bulunmaktadır. Bu kitap nesnel değerlendirmeler içerse de Pratik ve Aksiyoner Din Sosyolojisi denemesi olarak okunmalıdır.