Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 102.00 TL | 102.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 102.00 TL | 102.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 102.00 TL | 102.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 102.00 TL | 102.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 102.00 TL |
Havale / Eft | 102.00 TL |
Posta Çeki | 102.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
1976 tarihinde, Londra’ya yapılan “Milletlerarası İslam Konferansı’nda” birçok ünlü Müslüman bilgin ve devlet adamı İslâm’ın önemini vurguladılar. İslâm’ı, Müslümanların anladığı şekli ile dünyaya anlatmak ve öğretmek üzere bir eylem planı hazırlanmasını teklif ettiler. Böyle bir şey, batı tarihinde ilk kez oluyordu. Batıda Müslümanlar, kendi dinlerini batılılara öğretmek için bir araya geliyorlardı. Bu konferansın esas maksadı, batı dünyasında İslam dininin ve Müslümanların kültürlerinin daha iyi anlaşılması ve Müslümanlarla diğer dinler ve ideolojiler arasındaki ilişkilerin geliştirilmesi esasına dayanıyordu.
Bu konferansın unutulmayacak bir konusu ise İslam’da Kadındı. Beş saat süren İslam’da Kadın oturumuna batılı, batı kültürü ile yetiştikten sonra Müslüman olan,
1- İngiliz Aisha Lemu
2- Alman Fatima Grimm
Müslüman kadın da konuşmacı olarak katılmıştı. Bu toplantıda dinleyiciler batılı bir çevrede, batı terbiye normlarına göre yetişmiş iki bayandan, İslami görüşü dinleme fırsatını buldular. İzleyicilerin hemen tamamı, itikadı konular dışında, İslam’ın sosyal yapısını kabul ettiler. Dahası İslâm kültürünün sosyal değerlerinin kendi toplumlarına adapte edilmesi konusunda istekli olduklarını da belirttiler. Bu kitap, bu konferansın yeniden düzenlenmiş şeklidir.