Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 180.00 TL | 180.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 180.00 TL | 180.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 180.00 TL | 180.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 180.00 TL | 180.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 180.00 TL |
Havale / Eft | 180.00 TL |
Posta Çeki | 180.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Taliban Buda heykellerini İslam’da resim ve heykelin haram olmasından dolayı mı bombaladı?
IŞİD antik eserleri resim yasağını uygulamak için mi yok etti? Müslümanlar Hz. Muhammed’i hedef alan karikatürlere resme karşı oldukları için mi tepki gösterdi?
Bu kitap, günümüzde sıkça duyduğumuz bu sorulara cevap arayışının ürünü. Nuh Yılmaz, Müslümanların imge ile yaşadığı her sorunu “ikonoklazma” ile izah etmeye çalışan genelleyici tanım ve yorumları “İslami İkonoklazma Tezi” diye adlandırıyor ve bu yaklaşımın soykütüğünü çıkararak Avrupamerkezcilikle ilişkilendiriyor. İslami İkonoklazma Tezi’nin İslam’la, Müslümanlarla ya da İslam’da resme yaklaşımla değil, Avrupa kimliği ve Avrupa fikrinin ortaya çıkışıyla, Avrupa’nın kendisiyle ve İslam’la kurduğu patolojik ilişkiyle alakalı olduğunu savunuyor. Bu nedenle de, Avrupa İdeali’nin ihtiyaç ve endişeleri değiştikçe farklı biçimler aldığını, İslami İkonoklazma Tezi’nin de yeniden ve dinamik bir şekilde dönüştüğünü iddia ediyor.
İslam’da Resim Yasağı Söylemi, Müslümanların imgeyle ilişkisi hakkında, Avrupa anlatısı dışında bir hikâyenin mümkün olduğunu iddia eden, bu anlatıyı oluşturmaya çalışan bir çabadır.