Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 280.00 TL | 280.00 TL |
2 Taksit | 140.00 TL | 280.00 TL |
3 Taksit | 98.93 TL | 296.80 TL |
4 Taksit | 74.90 TL | 299.60 TL |
5 Taksit | 60.48 TL | 302.40 TL |
6 Taksit | 50.87 TL | 305.20 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 280.00 TL | 280.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 280.00 TL | 280.00 TL |
2 Taksit | 145.60 TL | 291.20 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 280.00 TL | 280.00 TL |
2 Taksit | 145.60 TL | 291.20 TL |
3 Taksit | 98.00 TL | 294.00 TL |
4 Taksit | 74.20 TL | 296.80 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 280.00 TL |
Havale / Eft | 280.00 TL |
Posta Çeki | 280.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Kendi alanında bir ilk “Kabul ile Red Arasında İslamî Feminizm” Kadri Yıldırım Kadri Yıldırım’ın derleyip kaleme aldığı “Kabul ile Red Arasında İslamî Feminizm” adlı kitap çıktı. İslamî Feminizm; dindar olsun seküler olsun birçok kişi için ilk karşılaşmada, ezber öğretilerin etkisinde tezatlık içeren bir kavram olarak değerlendirilir. Bu nedenle “Kabul ile Red Arasında İslamî Feminizm” başlığı tesadüfi değildir. Zira konumu itibariyle ne Batılı seküler feminist akımlar nezdinde yeterince “feminist”; ne de gelenekçi Müslümanlar nezdinde yeterince “İslamî”dir. Eleştirel bir akım olan İslamî Feminizmin varlığı, ortaya çıkışı, yenilik alanları ve içtihat taleplerinin nedeni Müslüman toplumların Müslüman kadını kuşatan kadın karşıtı eril zihniyetidir. Yani İslamî Feminizm bugün Müslüman toplumlarda kadının pratik sahada sosyal ve insanî açıdan maruz kaldığı baskılara karşı eleştirel bir tepki olarak ortaya çıkmıştır. Prof. Dr. Kadri Yıldırım’ın uzun zamandır üstünde çalıştığı bu eser; çeşitli ülkelerden, görüşleri ile ılımlı ya da radikal olarak sıfatlanabilecek, 40’a yakın öncü sayılan İslamî feministin büyük ölçüde kendi çalışma ve araştırmalarının derlemesidir. Bu çalışmalar, ağırlıklı olarak Arapça veya Arapçaya çevrilmiş; az bir kısmı da Farsça ve İngilizcedir. Kadının itibarını sarsan tefsir, fıkhi uygulamalar ve hurafe hadislere odaklanan ve bu alanlarda bolca örnek içeren eser; özellikle gelenekçi Müslümanlar ile sekülerler arasındaki tartışmaların merkezini oluşturan “çokeşlilik”, “cariyelik”, “erkeğin kadın üzerindeki egemenliği”, “şahitlik”, “boşanma hakkı”, “miras” gibi sosyal hayatın ve hukukun konusu olan kavramları Kur’an ve Sahih Sünnet ışığında irdelemekte, bunun sonucu olarak da yanlış yorum ve uygulamaları eleştirmekten, alaşağı etmekten çekinmemektedir. Tarih sahnesine 20. yüzyılın sonlarında çıkan İslamî Feminizm henüz Türkiye’de yeni sayılsa da fikrî ve toplumsal bir takım yansımalarına rastlıyoruz. Bu örneklerin bir kısmını da içeren çalışma kendi alanında bir ilki oluşturuyor. Kabul ile Red Arasında İslamî Feminizm.