Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 132.00 TL | 132.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 132.00 TL | 132.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 132.00 TL | 132.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 132.00 TL | 132.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 132.00 TL |
Havale / Eft | 132.00 TL |
Posta Çeki | 132.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
REBİA ARİF (1903- 1936)
Kadın hakları konusundaki düşüncelerini roman tefrikalarında, gazete yazılarında ısrarla dile getiren Rebia Arif 1903te Selanikte doğdu. Rebia Arif ve ailesi, Lozan Antlaşması sonrasında Eylül 1924te İzmire yerleşti. Selanik yıllarından itibaren babası Abdurrahman Arifin kurucularından olduğu Yeni Asır gazetesinde (önceki tefrikalarıyla, sosyal ve siyasi içerikli yazılarıyla ölene kadar gazetenin daimi kadrosunda yer aldı. Özellikle kadın hakları, sosyal ve siyasi meselelerle ilgili yazılarının dışında roman tefrikalarıyla ön plana çıktı.
DORLİON YAYINEVİ olarak Türk kadın hareketinin önemli isimlerinden REBİA ARİF’ siz değerli okurlarımıza sunmaktan mutluyuz.
“Nihayet Kadın Tipleri’ni kendi müşahedesi noktasından derinleştirerek yazmaya koyulmuştu. Eserde kadınları üç kısma ayırıyordu:
“Kurulan kadın”, “Bıkan, bıktıran kadın”, “Yapan yapabilen kadın” ... Bu üç tip üstünde ayrı ayrı duruyor, her birinin yaşadığı muhit telâkkilerini, terbiye ve inanış derecelerini, Cumhuriyet rejiminde, inkılap ruhlarını, anlayış kabiliyetlerini tartıyor, yaşatmak istediği tiplerin mükemmel bir etüt halinde krokilerini çiziyordu.”