Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 85.00 TL | 85.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 85.00 TL | 85.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 85.00 TL | 85.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 85.00 TL | 85.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 85.00 TL |
Havale / Eft | 85.00 TL |
Posta Çeki | 85.00 TL |
Kapıda Ödeme | 95.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +10,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Mario Rota; sabahları düzenli olarak koşuya çıkmayı seven ve dilbilim alanında çalışan bir akademisyendir. Bir sabah koşu sırasında bileği burkulur. Bu küçük ve önemsiz gibi görünen olaydan sonra tüm hayatı ellerinden kayıp gitmeye başlar. Topallayarak evine döndüğünde karşı daireye taşınan yeni kiracı ile karşılaşır. Bu yabancı çok geçmeden, önce işini sonra evini son olarak da kız arkadaşını elinden alacaktır.
Kiracı, günümüzde İspanyol edebiyatının en önemli yazarlarından biri olarak kabul edilen Javier Cercasın erken dönem eserlerinden biri. Gerçek ile hayal arasındaki sınırın gitgide ve ustalıkla bulandırıldığı bu eşsiz hikaye, tekinsiz atmosferi ve kara mizahıyla okuru bir girdap gibi içine çekerek, has edebiyatın en çarpıcı örneklerini verecek olan bir yazarı müjdeliyor.
Javier Cercas Çağdaş İspanyol edebiyatının en parlak yazarlarından... Öykülerinde ilk bakışta göze çarpan mizah anlayışı daha sonra yerini derin bir gerilim hissine bırakıyor. Romanlarında hakikat her zaman kurgudan daha az ikna edici, hayallerse hiçbir zaman gerçeklerden daha tuhaf değil.