Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 251.00 TL | 251.00 TL |
2 Taksit | 125.50 TL | 251.00 TL |
3 Taksit | 88.69 TL | 266.06 TL |
4 Taksit | 67.14 TL | 268.57 TL |
5 Taksit | 54.22 TL | 271.08 TL |
6 Taksit | 45.60 TL | 273.59 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 251.00 TL | 251.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 251.00 TL | 251.00 TL |
2 Taksit | 130.52 TL | 261.04 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 251.00 TL | 251.00 TL |
2 Taksit | 130.52 TL | 261.04 TL |
3 Taksit | 87.85 TL | 263.55 TL |
4 Taksit | 66.52 TL | 266.06 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 251.00 TL |
Havale / Eft | 251.00 TL |
Posta Çeki | 251.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Kanuni’den sonra başa geçen padişahlar, medrese ve ilmiye sınıfının ıslahına çalışmışlarsa da başarı sağlanamamış, bozulma ve usulsüzlükler devam etmiştir. İlmiye teşkilâtındaki ıslah çalışmaları, biraz farklı bir yaklaşımla daha sonraki asırlarda da devam etmiştir. 3. Selim, hemen her konuda ıslahata girişirken, ilmiyeye önem ve öncelik vermeye gayret etmiştir. Bütün bu gayret ve bakış açıları, genellikle klasik anlayışın bir devamı niteliğindedir. 2. Mahmut döneminde de medreselerle ciddi bir şekilde ilgilenilmemiş, ilmiye mensuplarının sahip olduğu geniş imkânlar ve nüfuz sahaları yavaş yavaş ellerinden alınmaya başlanmıştır. Nihayet, 1826’da Evkaf-ı Hümayun Nezareti’nin kuruldu ve o zamana kadar ilmiyenin büyük ölçüde yararlandığı vakıf gelirleri nezaret vasıtasıyla devlet bütçesine aktarıldı. Bu uygulamadan vakıf gelirleriyle idare edilen medreseler zarar gördü. Bu dönem, medreseler açısından kaynakların elinden alındığı, yenilenme ve gelişmesi için hiçbir ciddi teşebbüsün yapılmadığı, bilakis kendi haline terk edilerek alternatif eğitim kurumlarının, yani Batı usulü eğitimin öngörüldüğü bir devir olmuştur.