Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 210.00 TL | 210.00 TL |
2 Taksit | 105.00 TL | 210.00 TL |
3 Taksit | 74.20 TL | 222.60 TL |
4 Taksit | 56.18 TL | 224.70 TL |
5 Taksit | 45.36 TL | 226.80 TL |
6 Taksit | 38.15 TL | 228.90 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 210.00 TL | 210.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 210.00 TL | 210.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 210.00 TL | 210.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 210.00 TL |
Havale / Eft | 210.00 TL |
Posta Çeki | 210.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Bu kitap, Kudüs-i Şerif’teki Kürtlerin, hicri beşinci, yani miladi on birinci yüzyıldan günümüze kadar olan tarihini ele almaktadır. Yazar, bu kitapta Kürtlerin tarihini işlerken, bazıları daha önce yayınlanmamış olan birincil kaynaklara dayanmıştır. Kudüs Şer’î Mahkemesi’nin sicilleri, Kudüs topraklarındaki diğer vakıflarda olduğu gibi, Osmanlıların, Kürtlerin kurmuş olduğu vakıfları da muhafaza ettiğini onaylamaktadır. Mahkeme sicillerinde, Eyyûbi Devleti’ne mensup vakıf sahibi kimselerden bahsedilirken, bu şahısları yücelten ifadeler kullanıldığı mülahaza edilmektedir. Ayrıca, bu kitapta, Kürtlerin; Kûran, Bistam, Süleymaniye, Diyarbakır, Birecik ve Suruç’un yanı sıra Halep, Şam, Trablus, Salt, Mısır gibi yerlerden, ziyaret amacıyla ya da yerleşmek amacıyla Kudüs’e geldikleri zikredilmiştir. Bununla beraber, bu kitap, Kürtlerin Kudüs’teki genel durumlarına, Kudüs’teki diğer örflerle nasıl kaynaştığına, Kudüs toplumuna nasıl entegre olduklarına ve Osmanlı Devleti zamanında, ilim, idare ve emniyet alanlarındaki katkılarına ışık tutmaktadır. Zira, farklı ırklara mensup olan insanlar, kirli taassup duygularına kapılarak ırkçılık ya da devletten ayrılma gibi herhangi bir harekete katılma tutkusundan uzaklaşarak, tek bir potada ve tüm vatandaşlara uygulanan tek bir kanun altında birlikte yaşamıştır.