Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150.00 TL | 150.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150.00 TL | 150.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150.00 TL | 150.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150.00 TL | 150.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 150.00 TL |
Havale / Eft | 150.00 TL |
Posta Çeki | 150.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Sünnet düşmanlığı, İslâm’ı tahrif etmek ve bozmakla eşdeğerdir. Meşhur zâhidBişr b. el-Hâris el-Hâfî’nin de işaret ettiği gibi, “İslâm Sünnet’tir, Sünnet de İslâm’dır.” Sünnet’i ortadan kaldırmak demek İslam’ı hayattan kaldırmak demektir. Çünkü İslâmî hükümlerin yüzde 80’i Sünnet’e dayanmaktadır. Sünnet’i kabul etmemek demek, bütün bu ahkâmı yok saymak demektir.
Kur’ân’ın tefsiri, yorumu, açılımı demek olan Sünnet, İslâm’ın pratiğe yansımış şeklidir. Peygamber sallallahu aleyhi ve sellem’inşâyân-ı hayret olan hayatı, Kur’ân-ı Kerîm’in getirdiği esaslarıntefsîri ve canlı temsili idi. Onun için Hz. Peygamber’e “Yaşayan Kur’ân”, “Yürüyen Kur’ân”, “Canlı Kur’ân” denilmiştir. Kur’ân’ı, kendisine indirilen Resûlullahsallallahu aleyhi ve sellem’den daha iyi anladığını iddia eden, yalnızca yalancıdır. Bu nedenle vahyi bize tebliğ edene uymadıkça, Kur’ân’ı hakkıyla anlamış olamayız. O hâlde Resûlullahsallallahu aleyhi ve sellem’inKur’ân’ın tefsiri, açıklaması, yorumu ve Kur’ân’ın pratik hayatta yaşanır hâle getirilmesi demek olan Sünneti’nin, Asr-ı Saadet’te olduğu kadar bizim toplumumuz için de geçerli olduğunu kabul etmek, şer’î bir zorunluluktur.