Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 154.00 TL | 154.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 154.00 TL | 154.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 154.00 TL | 154.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 154.00 TL | 154.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 154.00 TL |
Havale / Eft | 154.00 TL |
Posta Çeki | 154.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Kadına yönelik cinsiyet ayrımcılığı, tarihten günümüze süregelen bir problemdir. Bu problemin çözümü için kadın-erkek eşitliğinin yasalarca güvence altına alınmasının yanında toplumsal cinsiyet eşitliğinin de sağlanması gerektiği anlaşılmıştır. Buna karşılık geleneksel İslam kültüründe erkeğin kadına aile ve toplum hayatında egemen olduğu bir düşünce ve toplum sistemi tezahür ettiği gibi cinsiyet eşitliğinin de yaratılış itibariyle mümkün olmadığı yaklaşımı etkin olmuştur. Cinsiyet ayrımcılığına uygun zemin teşkil eden bu durumda, kadın ve erkeğin toplumsal cinsiyet rolleri de örfi durumlara değil yaratılışa bağlanmıştır. İslami ilimler literatüründe bu durumun dayandırıldığı pek çok argüman vardır. Bunların temelinde, Kur an daki aile hayatıyla ilgili düzenlemeler gelir. İslam düşüncesindeki cinsiyet algılarının ve bunların ne kadarının Kurandan kaynaklandığının anlaşılması için bu düzenlenmelerin cinsiyet faktörü bağlamında ele alınması önemlidir. Bu amaçla yapılan bu çalışmada Kurandaki aile hayatıyla ilgili düzenlemelerde, vahiy-olgu diyalektiğinde cinsiyetin hangi konularda, hangi yönleriyle belirleyici olduğu, bu hususların ataerkil örfte ne şekilde açıklandığı ve açıklanabileceği ortaya koyulmuştur. Çalışmada, semitik dinlerin geleneksel yorumlarında görülen erkeğin birincil kadının ikincil olduğu bir hiyerarşinin dayandırıldığı yaratılış kıssası da kutsal kitaplarda mukayeseli olarak incelenmiş ve kıssasın sözü geçen hiyerarşiye ne derece kaynak olabileceği belirlenmiştir.