Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150.00 TL | 150.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150.00 TL | 150.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150.00 TL | 150.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150.00 TL | 150.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 150.00 TL |
Havale / Eft | 150.00 TL |
Posta Çeki | 150.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Metafizik bir alemi ifade etmenin güçlüğü bilinen bir gerçektitr. Çünkü bildiğimiz anlamda zaman-mekan mefhumlarının bulunmadığı veya en azından niteliğinden haberdar olmadığımız bir alemin tasvirini yapmak ve bu alem hakkında içinde bulunduğumuz dünyanın şartları içindeki gücümüze ve anlayışımıza göre konuşmak oldukça netameli ve zor bir iştir.
Çünkü cehennemdeki muhtevayı ve unsurları bizim bildiğimiz kavramlarla ve nesnelerle karşılamak gibi zor bir durumla karşı karşıya kalmaktayız. Ancak Kuran cehennem hakkında bizim anlayabileceğimiz dil ve kavramları kullanmış cehennem ve azabını maddi unsurlarla izah etmiş,bizim idrak ve algılarımız dışındaki gaybi alemi teşbih mecaz ve sembolik ifadelerle ifade etmiştir.
Bu anlamda müteşabih olarak kabul edilen ahiret, cennet, cehennem; Allahın insana ve evrene yönelik tavrını ifade eden sıfatlar muhatapta anlaşılır olması çeşitli sembolik anlatım üslupları ile ifade edilmişlerdir. İmam Matüridinin (ö.333/944) zikrettiği gini Kuranda gayb konuları, alem-i şühudda yaşayan insanın anlayabilmesi için müteşabih bir dille anlatılmıştır. Allah bu ifadelerle insanın algı düzeyini aşan durumları, anlaşılır hale getirmek için sembolik anlatım tarzını kullanmıştır.
Nesneler dünyasına teşbih, mecaz ve semboller penceresinden bakmak, düşünceye başka bir kanal açmakta ona hakikatin bizlere kadar uzanan, ama gerçek akış noktası çok aşkın bir yerlerde olan dalga boylarıyla ilahi frekanslarla karşılaşma imkanı sağlamaktadır.
Gaybi olanın tasvirine yönelen sembolleştirme teşbih ve mecaz işte bu gizli ve örtülü olana ulaşmak için bir sondaj; sezilen, ama düşünce ve algılarımızın hakimiyet alanı dışında kalan bir olguya yaklaşabilme onu his ve idrak alanımıza indirebilme ve anlayabilme çabasıdır.