Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 152.00 TL | 152.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 152.00 TL | 152.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 152.00 TL | 152.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 152.00 TL | 152.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 152.00 TL |
Havale / Eft | 152.00 TL |
Posta Çeki | 152.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
İnsanlık tarihinin en eski dillerinden biri olan Arapça, Kur’an dili olması nedeniyle, konuşulduğu bölgenin sınırlarını aşıp tüm Müslümanların hem din, hem de edebiyat dili haline gelmiştir.
Ayrıca insanlığa hidayet rehberi olarak gönderilen Kur’ân-ı Kerim, Hz. Muhammed (s.a.v)’in yaşadığı toplumun diliyle inerek o andan itibaren kendisinin okunup anlaşılması da istenmiştir.
Ona inanan ve gönül veren insanlar, bu ilâhî emir doğrultusunda, Kur’ân’ın kendine özgü edebî üslubunu da dikkate alarak, ilk dönemden itibaren onu doğru okuyup anlayabilmek için çeşitli çalışmalar yapmışlar. Meâni’l-Kur’ân, Garîbu’l-Kur’ân, Te’vîlü Müşkili’l-Kur’ân ve İ’râbu’l-Kur’ân türü eserler, ilk dönemlerden itibaren Kur’an’ın anlaşılması yolunda yapılan özel çalışmalara örnek verilebilir. Bu tür eserlerin yanı sıra Kur’an’ın anlaşılması yönünde Arap dili de her yönüyle incelenerek çalışmalar yapılmıştır. Bu bağlamda günümüzde de yeni çalışmalar yapılmaya devam edilmektedir.
Bu eserimizde Kur’an-ı Kerim’in anlaşılması doğrultusunda sebep anlamı veren yapılar ortaya konmaya çalışılmış, özellikle Kur’an üzerinde etüt yapan araştırmacılara, Kur’an ile ilgili yapılan tercümelere sebebiyet vurgusu bağlamında farklı bir perspektif verebileceğinin ümidini taşımaktayız.