Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 98.00 TL | 98.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 98.00 TL | 98.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 98.00 TL | 98.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 98.00 TL | 98.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 98.00 TL |
Havale / Eft | 98.00 TL |
Posta Çeki | 98.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Emeçler yaklaşık bir asır boyunca kamuoyunu sarsan manşetlere imza attılar... Son Posta gazetesinin efsanevi patronu, aynı zamanda Demokrat Parti milletvekili olan Selim Ragıp Emeç’in açtığı yoldan çocukları Çetin Emeç, Aydın Emeç ve küçük kızı, babasının “Leylak”ı Leyla Tavşanoğlu da yürüdü.
Manşetleriyle Türkiye’yi sarsan, heyecanlandıran, umutlandıran ailenin kaderi Türk siyasi tarihindeki çalkantılarla birlikte yazıldı. İdamlar, hapisler, sansürler, politik ayak oyunları... Onlar, Emeç Yalısı’nda komşuları olan anlı şanlı politikacıların, gazetecilerin, bürokratlar ve sanatçıların kâh şaşkınlık veren kâh kahreden hayatlarına tanıklık ederek yetiştiler.
Hayat, Emeç ailesi için başladığı gibi devam etmedi. Türk basın tarihinin en hazin suikastlarından birinde bu aile kurban seçildi. Medyanın Çetin yayın yönetmeni, çocukluğunun geçtiği evinin önünde vuruldu.
Emeçlerin kimi zaman pembe, kimi zaman zindanlar kadar karanlık hikâyesini ailenin en küçük kızı Leyla Tavşanoğlu anlattı, Esra Tüzün kaleme aldı.
Önemli bir belge niteliği taşıyan bu kitap, bugün “medya”ya dönüşen Babıâli’nin arka odalarında yaşanan gerçeklere ışık tutuyor.