Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 102.00 TL | 102.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 102.00 TL | 102.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 102.00 TL | 102.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 102.00 TL | 102.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 102.00 TL |
Havale / Eft | 102.00 TL |
Posta Çeki | 102.00 TL |
Kapıda Ödeme | 112.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +10,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Marx İçin yeniden!
“İlk hayaletlerden birinin Hegel’in gölgesi olduğunu görmek…” Şurası artık kesin, ancak ekonomi (kapitalizm) temelinde varolabilen nasyonalizm ile sosyalizm arasındaki netameli ilişkinin doğasını anlayabilmenin sine qua non koşulu bu öneride gizli. Hatta etik ekonomik bir ideal değil idea, “düzenleyici fikir” olarak komünizmin doğasını anlayabilmek de… Anaakım Marksistlerin aksine, Althusser’in deyişiyle, “Genç Marx asla Hegelci değildi”, bilakis, radikal bir Hegel eleştirisinden doğmuştu! Kantçı anlamda bir eleştiriden…
Marx’ın Hegel’den kopuş sürecini, yani “öğe” değiştirebilmesini mümkün kılan çalışmayı tanımlamak için Althusser’in kullandığı kavram bilindiği üzere “epistemolojik kopuş”tur. Marx İçin ise işte bu “epistemolojik kopuş” sürecini enine boyuna analiz ettiği opus magnum’udur Althusser’in. İyi okumalar!
-Ahmet Öz
“Marx İçin”: Bir çağrı, hatta bir slogan niteliğindeki bu ad, bugün hâlâ otuz yıl önceki kadar yüksek sesle ve güçlü bir şekilde belki de yeniden çınlıyor. Ama bambaşka nedenlerle ve tamamen farklı bir bağlamda çınlıyor. Althusser’in kitabı bugün artık yeni okurlara seslenmektedir; dahası, bu kitabı yeniden okuyacak eski okurların kendileri ve metin algılayışları da elbette derinden değişmiştir.
-Etienne Balibar